mitra
در زندگیم به هیچ کس خیانت نکردم...
جز خودم...!
وفای به تو خیانت به خودم بود...!
mah3a
شمایی که کسی دوستتان دارد، بله! با شما هستم!
.
.
.
.
هیچی... فقط خوش بحالتان
ali
دانشجوی عزیز
وقتی که شما سر کلاس اس ام اس میفرستی من کاملا متوجه میشم
چون هیچ احمقی به خشتک خودش زل نمیزنه در حالی که لبخند روی لباشه !
دوستدار تو
استاد !
parham
هیچی نشده ها شلوغش کرده علکی!
mah3a
پنجم اسفند ماه، روز بزرگداشت دانشمند بزرگ ایرانی “خواجه نصرالدین طوسی ” و “روز مهندس” ، به شما دوست گرامی هیچگونه ارتباطی نداره …
هرموقع که از این خراب شده فارغ التحصیل شدی ، اون موقع این روز رو بهت تبریک میگم
saeed
عشق انسان را داغ می كند و دوست داشتن انسان را پخته می كند، هر داغی روزی سرد می شود ولی هیچ پخته ای دیگرخام نمی شود.