یافتن پست: #هیچ

mehdi
mehdi
دقت کردید، دخترای چاق به هیچ وجه حاضر نیستن بگن چاقن؟ به جاش از کلمه "تو پر" استفاده میکنن! :-)
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 19:04
+7
عسل ایرانی
عسل ایرانی
جا مانده است
چیزی جایی
که هیچ گاه دیگر
هیچ چیز
جایش را پر نخواهد کرد
نه موهای سیاه و
نه دندانهای سفید

حسین پناهی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 16:55
+6
parham
parham
و خودتون بگین دیگه من هیچی نمیگم!!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 16:38
+4
سحر
سحر
تنهایی‌ رو دوست دارم ، چون تنها چیزیه تو این دنیا که آرامش رو بهم میده ، بی‌ هیچ بهایی. و من محتاج آرامشم.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 16:15
+7
ali rad
ali rad
هیچ گاه به کوچه بن بست ناسزا نگو ..

رنج بن بست بودن برای کوچه کافی است
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 16:02
+3
hadith
hadith
جبران خلیل جبران : چه حقیر است و کوچک ، زندگی آنکه دستانش را میان دیده و دنیا قرار داده و هیچ نمی بیند جز خطوط باریک دستانش. در خانه نادانی ، آینه ای نیست که روح خود را در آن به تماشا بنشیند...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 15:36
+4
حمید
حمید
زنه شوهرشو میبره دکتر.. . . . . ... ... دکتر به زنه میگه: خانم، نباید هیچ استرسی به شوهرتون وارد بشه باید خوب غذا بخوره، هرچی که میخواد براش فراهم بشه و برای 1 سال هیچ بحث و دعوایی سر هیچ موضوعی حتی سر طلا و سکه و ماشین و خونه هم نباید با هم داشته باشن. تو راه برگشت مرده میپرسه: خانم دکتر چی گفت؟ زنه میگه : هیچی، گفت تو هیچ شانسی برای زنده موندن نداری
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 15:28
+4
عسل ایرانی
عسل ایرانی
دنیاراکه بغل گرفتیم !!
گفت امن است ... هیچ کاری با ما ندارد !!
خوابمان برد ...
بیدارکه شدیم ...
ديديم آبستن ِ تمام دردهایش شده ایم ...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 15:25
+4
ali rad
ali rad
الان باید چیکار کرد
............................هیچی باید از خواب بیدار شد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 14:26
+5
ali rad
ali rad
هیچی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 13:48
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ