mehdi
دقت کردید، دخترای چاق به هیچ وجه حاضر نیستن بگن چاقن؟ به جاش از کلمه "تو پر" استفاده میکنن! :-)
عسل ایرانی
جا مانده است
چیزی جایی
که هیچ گاه دیگر
هیچ چیز
جایش را پر نخواهد کرد
نه موهای سیاه و
نه دندانهای سفید
حسین پناهی
parham
و خودتون بگین دیگه من هیچی نمیگم!!!!
سحر
تنهایی رو دوست دارم ، چون تنها چیزیه تو این دنیا که آرامش رو بهم میده ، بی هیچ بهایی. و من محتاج آرامشم.
ali rad
هیچ گاه به کوچه بن بست ناسزا نگو ..
رنج بن بست بودن برای کوچه کافی است
عسل ایرانی
دنیاراکه بغل گرفتیم !!
گفت امن است ... هیچ کاری با ما ندارد !!
خوابمان برد ...
بیدارکه شدیم ...
ديديم آبستن ِ تمام دردهایش شده ایم ...
ali rad
الان باید چیکار کرد
............................هیچی باید از خواب بیدار شد
دقیقن
1390/12/5 - 19:05 ( لايک توسط 1 کاربر )
1390/12/5 - 21:15