یافتن پست: #هیچ

ronak
ronak
میدونی چرا قزوینیا آدمای خوشبختین؟ چون هیچ وقت بخت و اقبال جرات نمیکنه بهشون پشت کنه
دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 00:56
+3
gha3m
gha3m
از گورخری پرسیدم: تو سفیدی راه راه سیاه داری یا این که سیاهی راه راه سفید داری؟ گورخر به جای جواب دادن پرسید: تو خوبی، فقط عادتهای بد داری یا این که بدی و چند تا عادت خوب داری؟ ساکتی، بعضی وقتهای شلوغ می کنی یا شیطونی، بعضی وقتها ساکت میشی؟ ذاتاً خوشحالی، بعضی روزها ناراحتی یا ذاتاً افسرده ای، بعضی روزها خوشحالی؟ لباسهات تمیزن، فقط پیرهنت کثیفه یا کثیفن و شلوارت تمیزه؟ و گورخر پرسید و پرسید و پرسید، پرسید و پرسید و بعد رفت. دیگه هیچ وقت از گورخرها درباره راه راه هاشون چیزی نمی پرسم.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 00:28
+3
gha3m
gha3m
کیا موافقن ؟! بدترین کاری که یه نفر می تونه با دلت بکنه ؛ اینه که باعث شه دیگه ذوق نکنی از بودن هیچ کس ... !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 00:26
+2
ashkan
ashkan
دقت کردین فقط یه ایرانی میتونه بعد از چند روز کنگر خوردن و لنگر انداختن و استراحت ، وقتی پاش میرسه خونه خودش بگه : آخیش . . . هیچ جا خونه خود آدم نمیشه !
دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 00:21
+4
gha3m
gha3m
این عشق برای من هیچ نداشت اما ... ... گل های بالشم را باغبان خوبی بود اشک های هرشب من
دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 00:20
+1
gha3m
gha3m
هیچگاه تنهایت را به حراج نگذار... فصلش که برسد به قیمت میخرند
دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 00:06
سحر
سحر
هیچ میدونید که پسرا فقط 3 ثانیه طول میکشه تا عاشق بشن ؟!..
میگین نه؟!.....بفــــــــــــــــــــــــــــرما:

ثانیه اول : اوووووف نیگاش کن پسر ! عجب دافیه کصافط ...!
ثانیه دوم : صداشم که بامزه ست بی شرف!
ثانیه سوم : مممممم .... من عاشقش شدم ..!
:)
2 دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 21:35
+6
ronak
ronak
در Romantic
این روزها حالم خوب است خوب ِ خوب !! نه نشانی از دلتنگی نه روزنی از سیاهی و نه وسوسه ای از دل بسـتگی! ! ! نوشتنم را بهانه ای نیست جز گفتن این که "من" بعد از "تو" به هیچ "او"یی اجازه "ما"شدن نداده ام
دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 19:19
+7
ronak
ronak
در Romantic
این خط و این نشان... که دلت برای هیچکس به اندازه من تنگ نخواهد شد... برای نگاه کردنم! ... بوسیدنم! خندیدنم! برای تمام لحظه هایی که کنارم بودی! روزی که نیستم... دلت برای همه ی این ها تنگ خواهد شد...!!!....
دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 18:51
+5
gha3m
gha3m
صمیمانه ترین نامه ها نامه هایی است که به هیچ کس می نویسیم.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 18:37
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ