gha3m
از گورخری پرسیدم: تو سفیدی راه راه سیاه داری یا این که سیاهی راه راه سفید داری؟ گورخر به جای جواب دادن پرسید: تو خوبی، فقط عادتهای بد داری یا این که بدی و چند تا عادت خوب داری؟ ساکتی، بعضی وقتهای شلوغ می کنی یا شیطونی، بعضی وقتها ساکت میشی؟ ذاتاً خوشحالی، بعضی روزها ناراحتی یا ذاتاً افسرده ای، بعضی روزها خوشحالی؟ لباسهات تمیزن، فقط پیرهنت کثیفه یا کثیفن و شلوارت تمیزه؟ و گورخر پرسید و پرسید و پرسید، پرسید و پرسید و بعد رفت. دیگه هیچ وقت از گورخرها درباره راه راه هاشون چیزی نمی پرسم.
gha3m
کیا موافقن ؟! بدترین کاری که یه نفر می تونه با دلت بکنه ؛ اینه که باعث شه دیگه ذوق نکنی از بودن هیچ کس ... !!!
ashkan
دقت کردین فقط یه ایرانی میتونه بعد از چند روز کنگر خوردن و لنگر انداختن و استراحت ، وقتی پاش میرسه خونه خودش بگه : آخیش . . . هیچ جا خونه خود آدم نمیشه !
gha3m
این عشق برای من هیچ نداشت اما ... ... گل های بالشم را باغبان خوبی بود اشک های هرشب من
gha3m
هیچگاه تنهایت را به حراج نگذار... فصلش که برسد به قیمت میخرند
gha3m
صمیمانه ترین نامه ها نامه هایی است که به هیچ کس می نویسیم.