عسل ایرانی
جمله "اوکی، بازم دست درد نکنه"
همون مودبانه ی "خاک تو سرت، بازم به هیچ دردی نخوردیه
omid
[!] میره دکتر میگه آقای دکتر: چرا هیچکس به من توجه نمی کنه ؟؟ دکتر: نفر بعد !
Mohammad Mahdi
ماشقایق های طوفان خورده ایم،سیلی ناحق فراوان خورده ایم،ساقه ی احساسمان خشکیده است،زخم ها از تیغ و طوفان خورده ایم،هیچ کس ویرانیم را حس نکرد،وسعت تنهاییم را حس نکرد،درمیان خنده های تلخ من،گریه ی پنهانیم را حس نکرد ،درهجوم لحظه های بی کسی،درد بی کس ماندنم را حس نکرد
Mohammad Mahdi
هیچ کس بامن دراین دنیانبود،هیچ کس مانندمن تنهانبود،هیچ کس دردی ز،دردم، برنداشت بلکه دردی نیزبردردم گذاشت
اوکی، بازم دست درد نکنه
1390/11/10 - 13:40