♥ نگار ♥
اقای مجری : وقتی که عید میشه چیکار میکنیم؟
پسر خاله : آرزو کردم
آقای مجری : چه آرزویی کردی
...
پسر خاله : به خودم مربوط نیست
آقای مجری : متلک میندازی؟!!
پسر خاله : نه خیر یعنی برا دیگران آرزو کردم(یواشکی در گوش آقای مجری آرزوشو میگه)
"آرزو کردم سر سفره ی همه نون باشه"
پسر خاله : آرزو کردم
آقای مجری : چه آرزویی کردی
...
پسر خاله : به خودم مربوط نیست
آقای مجری : متلک میندازی؟!!
پسر خاله : نه خیر یعنی برا دیگران آرزو کردم(یواشکی در گوش آقای مجری آرزوشو میگه)
"آرزو کردم سر سفره ی همه نون باشه"










