یادت باشه دیگر یادت نیستم گاهی دست " خـــودم " را می گیرم... می برم هوا خوری... " یــاد " تو هم که همه جا با من است... " تنــهایــی " هم که پا به پایم میدود... میبینی...؟ وقتی که نیستی هم جمعمان جمع است...
به سلامتی اون دختری که وقتی تو خیابون یه لکسوز واسش بوق میزنه بازم سرشو میندازه پایین و زیر لب میگه: اگه 730 هم داشته باشی... چرخ پراید عشقمم نیستی!!
آدم حـساب كـردن بـعضيا خـيانت بـه بـشريته...!
اینقدر خودت رو نگیر !
اینقدر با تکبر و غرور با آدم حرف نزن !
وقتی کسی به تو ابراز علاقه کرد ،
فکر نکن که فوق العاده ای ،
شاید اون کم توقعه ...