یافتن پست: #وقتی

مهسا
مهسا
آدما تا کی کنارتن؟ تا وقتی بهت نیاز دارن از پیشت میرن یه روزی,کدوم روز؟ وقتی کسی اومد به جات دوستت دارن تا کی؟ تا وقتی که کس دیگه رو واسه دوست داشتن پیدا نکردن میگن عاشقتن واسه همیشه ولی این حرف تا زمانی هست که نوبت بازیت تموم نشه..
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 22:05
+4
مهسا
مهسا
به سلامتی‌ اون پسری که وقتی‌ تو خیابون نگاهش به یه دختر ناز و خوشگل میفته بازم سرشو میندازه پایین و زیر لب میگه: اگه آخرشم باشی‌... انگشت کوچیکهٔ عشقمم نیستی..{-37-}{-37-}
5 دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 22:02
+3
مهسا
مهسا
مرد: وقتی دعوامون میشه چرا عصبانی نمی شی؟ زن : خودمو کنترل میکنم . مرد: چه جوری ؟ زن : کاسه توالت رو می شورم . مرد : چه ربطی با دعوای من و تو داره ؟ زن :آخه با مسواک تو می شورمش{-11-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 21:31
+3
sasan pool
sasan pool
وقتی ساسی میره شنا میکنه اینجوری میشه.
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 21:12
+4
مهسا
مهسا
جغرافیا را دوست ندارم ! مرزها را پُررنگ میکند... تـاریخ را هم ، که خاطره ها را... احتـمال را دوست دارم... وقتی که آمار ِتـــو را میگیرم ، همیشه جایی برای خطا میگذارم بماند.. شاید روزی بخواهی برگردی... احتمال است دیگر ...!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 20:37
+4
elahe
elahe
چقدر سخته وقتی همه سراغ کسی رو ازت می گیرن که فقط تو میدونی دیگه نیست...سخت ترش وقتیه که مجبوری لبخند بزنی و بگی خوبه...!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 20:35
+4
مهسا
مهسا
کــــــاش توی زندگی هم مثل فوتبال ،وقتی زمین می خوردیُ از درد به خودت می پیچیدی....داور میومد از آدم می پرسید ........ میتونی ادامه بدی؟
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 20:26
+5
sasan pool
sasan pool
ساده بیا حال من و بگیرو/ساده نگیر این همه حالگیری رو/ساده نگیر اگه هنوز میتونی با این همه حالگیری ها بمونی/ ساسان وقتی عاشق میشود.و وقتی برای عشقش شعر عاشقون می خونه.{-26-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 20:12
+4
مهسا
مهسا
گفتم: خدایا سوالی دارم گفت: بپرس............ گفتم: چرا هر موقع من شادم، همه با من میخندن، ولی وقتی غمگینم کسی با من نمیگرید ؟ گفت: خنده را برای جمع آوری دوست و غم را برای انتخاب بهترین دوست آفریدم...............................
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 19:22
+3
مهسا
مهسا
آیا از رابطه دو چشم باهم آگاهی دارید؟ هیچ گاه یکدیگر را نمی بینند با هم مژه میزنند با هم حرکت میکنند با هم اشک میریزنند باهم می بینند با هم می خوابند با ارتباط عمیق با هم شراکت دارند ولی وقتی یک زن را می بینند یکی چشمک میزنه و دیگری نمیزنه ! ................................. نتیجه اخلاقی قضیه: زنها توانائی قطع هر ارتباطی را دارند{-11-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 18:51
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ