آدما تا کی کنارتن؟ تا وقتی بهت نیاز دارن از پیشت میرن یه روزی,کدوم روز؟ وقتی کسی اومد به جات دوستت دارن تا کی؟ تا وقتی که کس دیگه رو واسه دوست داشتن پیدا نکردن میگن عاشقتن واسه همیشه ولی این حرف تا زمانی هست که نوبت بازیت تموم نشه..
به سلامتی اون پسری که وقتی تو خیابون نگاهش به یه دختر ناز و خوشگل میفته بازم سرشو میندازه پایین و زیر لب میگه: اگه آخرشم باشی... انگشت کوچیکهٔ عشقمم نیستی..
مرد: وقتی دعوامون میشه چرا عصبانی نمی شی؟ زن : خودمو کنترل میکنم . مرد: چه جوری ؟ زن : کاسه توالت رو می شورم . مرد : چه ربطی با دعوای من و تو داره ؟ زن :آخه با مسواک تو می شورمش
جغرافیا را دوست ندارم ! مرزها را پُررنگ میکند... تـاریخ را هم ، که خاطره ها را... احتـمال را دوست دارم... وقتی که آمار ِتـــو را میگیرم ، همیشه جایی برای خطا میگذارم بماند.. شاید روزی بخواهی برگردی... احتمال است دیگر ...!
ساده بیا حال من و بگیرو/ساده نگیر این همه حالگیری رو/ساده نگیر اگه هنوز میتونی با این همه حالگیری ها بمونی/ ساسان وقتی عاشق میشود.و وقتی برای عشقش شعر عاشقون می خونه.
گفتم: خدایا سوالی دارم گفت: بپرس............ گفتم: چرا هر موقع من شادم، همه با من میخندن، ولی وقتی غمگینم کسی با من نمیگرید ؟ گفت: خنده را برای جمع آوری دوست و غم را برای انتخاب بهترین دوست آفریدم...............................
آیا از رابطه دو چشم باهم آگاهی دارید؟ هیچ گاه یکدیگر را نمی بینند با هم مژه میزنند با هم حرکت میکنند با هم اشک میریزنند باهم می بینند با هم می خوابند با ارتباط عمیق با هم شراکت دارند ولی وقتی یک زن را می بینند یکی چشمک میزنه و دیگری نمیزنه ! ................................. نتیجه اخلاقی قضیه: زنها توانائی قطع هر ارتباطی را دارند