یافتن پست: #وقتی

مهسا
مهسا
از مرگ نترسید از این بترسید که وقتی زنده اید چیزی درون شما بمیرد ..!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 18:49
+4
مهسا
مهسا
سراغ من اگر میآیی دگر آسوده بیا...!!! چند وقتیست که فولاد شده چینی نازک تنهایی من..
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 18:45
+1
صنم
صنم
دلم گرفته از آدمایی که میگن دوستت دارم اما معنیشو نمیدونن ، از آدمایی که میخوان ماله اونا باشی اما خودشون مال تو نیستند ، از اونایی که زیر بارون برات میمیرن و وقتی آفتاب میشه همه چیز یادشون میره .
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 17:42
+5
سیمین
سیمین
وقتی فراموشت خواهم کرد که عقلم خاموش ، نفسم قطع ، روحم در آسمان و بدنم زیر خاک باشد !
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 14:07
+4
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
می گم اسوکا که می ره سایت نفس می کشه ها می گه چون پست نمی ده می گم پـَـــ نــه پـَـــ از وقتی می یاد می شینه رو صورت سایت خفش می کنه تا بخوادبره
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 00:11
+3
gamer
gamer
زندگی یه قصصت،وقتی میری تو متنش روبرو میشی با اتفاقات شیرین و تلخ
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 23:36
+1
مهسا
مهسا
برایم مهم نیست که بهشتی باشم یا جهنمی وقتی که صاحب هر دو خانه خداوند است..
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 23:31
+1
gamer
gamer
وقتی بارون میاد خدا بهتر حس میشه ، چون بارون یعنی نقطه چین تا خدا
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 23:14
+1
مهسا
مهسا
ﺭﻓﺘﻦ ﮐﻪ ﻓﻘﻂ ﺩﺭ ﺭﺍ ﺑﺴﺘﻦ ﻭ ﺑﺎﺯﻧﮕﺸﺘﻦ ﻧﯿﺴﺖ ﺁﺩﻡ ﻫﺎ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯽ ﺭﻭﯾﺪ ﺑﻮﯼ ﺗﻨﺘﺎﻥ ، ﺯﻧﮓﺻﺪﺍﯾﺘﺎﻥ ﻭ ﺁﻥ ﻧﮕﺎﻩ ﻟﻌﻨﺘﯿﺘﺎﻥ ﺭﺍ ﻫﻢ ﺑﺒﺮﯾﺪ! ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﮔﻨﺎﻩ ﺩﺍﺭﺩ ﺍﯾﻦ ﻧﯿﻤﻪ ﺟﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺟﺎ ﻣﯽ ﻣﺎﻧﺪ
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 21:46
+2
مهسا
مهسا
آنقدر زمین خورده ام که بدانم برای برخاستن نه دستی از برون که همتی از درون لازم است حالا اما... نمی خواهم برخیزم می خواهم اندکی بیاسایم فردا برمی خیزم وقتی که فهمیده باشم چرا زمین خورده ام ...
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 21:28
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ