یافتن پست: #چشم

sasan pool
sasan pool
خب من دیگه باید برم حال و روزم خوش نیست.خیلی ناراحتم.برم سبک بشم.این هم آخرین مطلب امروز تا شب اگه زنده بودم بیام.این شعر من خیلی دوست دارم از حامی هست.
شبها که بغض می کنی دنیا سکوت می کنه

زمان به صفر می رسه زمین سقوط می کنه

شبها که بغض می کنی به مرز مرگ می رسم

به گریه کوچ می کنم ببین چقدر بی کسم

دریایی از آرامشی من طرحی از خروش رود

زیباترین شعر جهان چشمای غمگین تو بود

ما از کدوم ساعت شب درگیر این تولدیم

که دیر به هم رسیدیم و بی وقفه شکل هم شدیم

تو که به غنچه کردن گلای باغچه دلخوشی

از عمق خاکستر شب چگونه شعله می کشی

فرصت بده گریه کنم که بی نهایت عاشقم

فکر گریز از شب و توفان این دقایقم

بگو کجای زندگیم گم شده بودی عشق من

که خاطرات من همه در تو خلاصه می شدن

شبها که بغض می کنی دنیا سکوت می کنه

زمان به صفر می رسه زمین سقوط می کنه

شبها که بغض می کنی به مرز مرگ می رسم

به گریه کوچ می کنم ببین چقدر بی کسم
خدا نگهدارتون.{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-22-}{-22-}{-22-}{-22-}{-22-}{-22-}{-22-}{-22-}{-22-}{-22-}{-22-}{-22-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 12:52
+3
ronak
ronak
من چشم میگذارم و تو قایم میشوی
من هنوز روزها را میشمارم
تو پیدا نمیشوی
یا من بازی را بلد نیستم
یا تو جر زدی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 12:19
+6
ronak
ronak
آنقدر
فريادهايم را
سکوت کرده ام
که اگر
به چشمانم بنگريد
کر مي شويد...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 11:30
+5
☺SAEED☻
☺SAEED☻
به کوری چشم دشمنان انقلاب صندوق های رای از هم اکنون پر است!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 09:27
+5
☺SAEED☻
☺SAEED☻
تو به افتادن من در خیابان خندیدی و من همه حواسم به چشمان مردمان شهر بود که عاشق چشمهایت نشوند . ..
دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 00:29
+5
benyamin
benyamin
سلامتیه پسرا نه واسه ریشو قدشون!
واسه معرفتشون...

سلامتیه دخترا نه واسه چشمای نازو پوستای صافشون!
واسه قلبای پاکشون.........

سلامتیه خودم نه واسه این حرفام!
واسه اینکه مرهم ندارم واسه دردام..
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 00:07
+2
mah3a
mah3a
سیلاب ها ...
سیراب ها ...
سیلاب اشک ،
سیراب دشت ،
و چه شهادتی است میان اشک ، دشت ...
آه ... چشم... !!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 23:05
+3
mah3a
mah3a
گرگها خوب بدانند در این ایل غریب
گر پدر مرد، تفنگ پدری هست هنوز
گرچه مردان قبیله همگی کشته شدند
توی گهواره چوبی پسری هست هنوز
آب اگر نیست نترسید، که در قافله مان
دل دریایی و چشمان تری هست هنوز
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 23:01
+4
ronak
ronak
اگه تونستید عکس گربه رو تو این ضایعات پیدا کنید معلوم میشه چشمان تیزبینی دارید!
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 22:58
+4
mah3a
mah3a
حدیث داریم اگه فیسبوک تعطیل بشه 4 عضو بدن تشکر میکنن
باسن ..از بس می شینیم
چشم، از بس به صفحه مونیتور نگاه می کنیم
... انگشت..هی موس را فشار میدیم ویا تایپ می کنیم
و مثانه..خوب بلند شو برو خودت را راحت کن .
سنگ کلیه میگیری ..پاشو دیگه
.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 22:53
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ