یافتن پست: #چشم

مهسا
مهسا
گاهی وقتا به جای خاموشی در جواب ابلهان

، باید یه مشت بخوابونی زیر چشمش!

چون آدمی که ابله باشه ،

معنی اون سکوت رو هم نمیفهمه !
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 14:44
+4
sasan pool
sasan pool
تنها ماندم
با چشمانی آزرده از هجوم تلخ تند باد ها
با چهره ای تکیده از سرمای زندگی
بی عشق ؛
و حتی امید .
تنها ماندم
بی چراغ ، در جاده ی تاریک زندگی ,
بی ماه هم ؛
آسمان دلش نسوخت برای پاهای برهنه
برای جاده ی پر سنگ
برای من ؛
تو
برای عشق دیرینه ی مان
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 13:36
+3
نیوشا
نیوشا
دقیقا زمانی که داری توی بی‌خیالی همه چیو فراموش میکنی
یهو یه آهنگی،
یه نوشته‌ای،
یه اسمی،
یا حتی یه حرفی ...‌
همه خاطراتو میاره جلو چشمت ...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 00:50
+1
نیوشا
نیوشا
نه من آنم که ز فيض نگهت چشم بپوشم

نه تو آنی که گدا را ننوازی به نگاهی

در اگر باز نگردد ، نروم باز به جايی
پشت ديوار نشينم ، چو گدا بر سر راهی

کس به غير از تو نخواهم
چه بخواهی چه نخواهی
باز کن در ، که جز اين خانه مرا نيست پناهی
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 00:38
+2
مهسا
مهسا
سادگی را دوست دارم چون با صداقت است, هیچ دروغی درآن راه ندارد مانند کودکی است که با چشمان معصوم اش به همه نگاه میکند و با معصومیتش هزاران حرف به دنیا میزند ..
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 00:13
+4
kiss
kiss
همه آرام گرفتند و شب از نیمه گذشت آنکه در خواب نرفت چشم من و فکر تو بود ...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 23:35
+4
kiss
kiss
گر نیایی تا قیامت انتظارت میکشم ،منت عشق از نگاه پر شرارت میکشم ،ناز چندین ساله ی چشم خمارت میکشم ،تا نفس باقیست اینجا انتظارت میکشم .
دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 23:33
+3
poria
poria
گاهی وقتا به جای خاموشی در جواب ابلهان ، باید یه مشت بخوابونی زیر چشمش! چون آدمی که ابله باشه ، معنی اون سکوت رو هم نمیفهمه
دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 19:40
+4
poria
poria
هواپیمایی درحال سقوط بود و یک چتر نجات کم بود، بنابر این یک نفر باید فداکاری می کرد.
زین الدین زیدان یک چتر بر داشت و گفت : من بهترین فوتبالیست جهان هستم و باید نجات پیدا کنم این را گفت و پرید .
برد پیت هم یک چتر دیگر بر داشت و گفت: من محبوب ترین هنرپیشه جهان هستم و باید نجات پیدا کنم. این را گفت و پرید.
یه بنده خدایی هم یک چتر بر داشت و گفت: من باهوش ترین رئیس جمهور دنیا هستم و باید نجات پیدا کنم
6 دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 19:37
+4
sasan pool
sasan pool
سلام سلام سسسسسسسسسسسسسسسسلللللللاااااااااااااااااااااامممممممممممممم.
خوب هستین؟چه خبرا؟ردیفین؟میزونین؟چه میکنین؟مثل من که غمگین نیستین.ایشالله همیشه شاد باشید.
2 دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 19:20
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ