یافتن پست: #چشم

ebrahim
ebrahim
اگر شب هنگام کسی را در حال گناه دیدی،

فردا به آن چشم نگاهش مکن،

شاید سحر توبه کرده باشد و تو ندانی..
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 22:56
+5
ebrahim
ebrahim
یا بمونو امید فردام باش ....

یا دیروزمو برگردونو برو گمشو !
2 دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 22:38
+7
سحر
سحر
هنگامي كه دري از خوشبختي به روي ما بسته ميشود
دري ديگر باز مي شود
ولي ما اغلب چنان به دربسته چشم مي دوزيم كه درهاي باز را نمي بينيم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 22:25
+4
عسل ایرانی
عسل ایرانی
تو دیدی اشکو تو چشمام




ولی بازم داری میری




کجای زندگیت بودم




نمی دونم نمی دونی




داره هر لحظه این احساس




توی قلب تو میمیره..




باید کاری کنم شاید




همین لحظه دیگه دیره



بزار باور کنم عشق و




بزار هم رنگ رویا شم



بهم فرصت بده عشقم



دوباره عاشقت باشم



نترسونم از این احساس



من از عشق تو لبریزم



بمونی با تو می سازم




همه دنیامو می دونم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 21:01
+5
عسل ایرانی
عسل ایرانی
دلم پُر است
پُـــرِ پُـــرِ پُـــر.....
آنقــــــدر که گاهی اضافه اش، از چشمانم می چـــــکد !!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 18:28
+5
سحر
سحر
و زندگيت به بعضيا بايد بگي .....
من چشم ميذارم ... تو فقط برو گمشو....
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 18:22
+5
ronak
ronak
این روزها زیادی ساکت شده ام ،

نمی دانم چرا حرفهایم، به جای گلو

از چشمهایم بیرون...........می آیند............!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 17:01
+8
zahra
zahra
خواب بودم

بالشی نرم درآغوشم گذاشتی و رفتی ...
برای جبران نبودنت
برای اینکه بی خواب نشوم بی تو
و ندانستی که یک نگاهت به صدآغوش می ارزید
بیدار شدم و در پی نگاهت....
آغوشم پربود و چشمانم خشکیده به در....
مهربانی هایت با دلم سازگار نیست...!
برگرد...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 16:54
+7
zahra
zahra
ما دوچشم داریم تا ببینیم . دو دست داریم تا نگه داریم . دو پا داریم تا قدم بزنیم . تو گوش داریم تا بشنویم . اما چرا فقط یک قلب داریم ؟ چون آن قلب دیگر به کس دیگری داده شده تا ما اورا پیدا کنیم تا بتوانیم عشق بورزیم و عشق ورزیده شویم ..
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 16:44
+4
ronak
ronak
دیرگاهیست
بالهایمان را آویخته ایم به جالباسی
عادت کرده ایم به زمین
زمین جای گرم و نرمیست
چه خیال اگر چشمهایمان را خواب
چه خیال اگر دلهایمان را آب برده است!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 16:40
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ