sasan pool
کسی در باد می خواند
تو را تا اوج می خواهم
برای ناز چشمانت
چه بی صبرانه میمانم
دلم تنگ است وبی یادت
در این غربت نمی مانم
تو هستی در وجود من
تو را هر گز نمیرانم
sasan pool
ای آتش شکفته اگر او دوباره رفت
در سینۀ کدامین محبت بجویمت؟
ای جان غم گرفته، بگو، دور از آن نگاه
در چشمۀ کدام تبسم بشویمت ؟
عسل ایرانی
میدونی بازی روزگار چیه؟؟؟اینکه تو چشم بذاری من قایم بشم اونوقت تو بری یکی دیگرو پیدا کنی
kiss
چه سخته در میان جمع بودن ولی در گوشه ای تنها نشستن ،به چشم دیگران چون کوه بودن ولی در خود به آرامی شکستن
sasan pool
از قدیم گفتن تساوی حقوق زن و مرد.به این مطلب طنز در دیدگاه نگاه کنید.
sepideh
کوک مي کنم چشمانم را روي آمدنت!
نمي آيي...
و من براي هميشه خواب مي مانم ...!!!
sepideh
وقتی خدا از پشت ، دستهایش را روی چشمانم گذاشت ، از لای انگشتانش آنقدر محودیدن دنیا شدم که فراموش کردم ... او منتظر است تا نامش را صدا کنم ...