یافتن پست: #کار

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیروز رفتم سرکوچه یه بسته هوا خریدم ...........برگشتم بازش کردم دیدم نامردا تو کارخونه چندتا چیپس انداختن توش
دیدگاه  •   •   •  1392/04/6 - 23:21
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شوق کارگری
==========
زلالی عرق پیشانی
و
فواره سرزنده خون کف دست
تنها دلیل
برای تحمل این
توسی یخ زده بتن و
سیاهی گداخته ی میلگرد است
و خاک، بهانه ی قدیمی
برای اشک و
نخریب بغض های خون آلود...
(کارگر مبارز)
دیدگاه  •   •   •  1392/04/6 - 22:08
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شوق کارگری
==========
زلالی عرق پیشانی
و
فواره سرزنده خون کف دست
تنها دلیل
برای تحمل این
توسی یخ زده بتن و
سیاهی گداخته ی میلگرد است
و خاک، بهانه ی قدیمی
برای اشک و
نخریب بغض های خون آلود...
(کارگر مبارز)
دیدگاه  •   •   •  1392/04/6 - 22:05
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سالها رنج و عذاب یک شاعر
می تواند چنین شوقی را
برای کارگر خسته ای ،
به جوانی من
به ارمغان آورد....
(کارگر مبارز)
دیدگاه  •   •   •  1392/04/6 - 22:02
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دﻻﯾﻞ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﻭﺍﺳﻪ ﺭﺩ ﮐﺮﺩﻥ ﭘﺴﺮﺍ :
ﺑﺮﺍﯼ ﻣﻦ ﻣﺜﻞ برادر ﻣﯽ ﻣﻮﻧﯽ، ﯾﻌﻨﯽ: ﺧﯿﻠﯽ ﺯﺷﺘﯽ
ﻓﺎﺻﻠﻪ ﺳﻨﯿﻤﻮﻥ ﮐﻤﯽ ﺯﯾﺎﺩﻩ، ﯾﻌﻨﯽ ﺧﯿﻠﯽ ﺯﺷﺘﯽ
ﻣﻦ ﺑﻪ ﺗﻮ ﻋﻼﻗﻪ ﺑﻪ ﺍﻭﻧﺼﻮﺭﺕ ﻧﺪﺍﺭﻡ، ﯾﻌﻨﯽ ﺧﯿﻠﯽ ﺯﺷﺘﯽ
ﻣﻦ ﺍﻻﻥ ﺗﻮ ﻣﻮﻗﻌﯿﺖ ﺑﺪﯼ ﺍﺯ ﺯﻧﺪﮔﯿﻢ ﻫﺴﺘﻢ، ﯾﻌﻨﯽ : ﺧﯿﻠﯽ ﺯﺷﺘﯽ
ﻣﻦ ﺩﻭﺳﺖ پسر ﺩﺍﺭﻡ، ﯾﻌﻨﯽ: ﺧﯿﻠﯽ ﺯﺷﺘﯽ
ﺗﻘﺼﯿﺮ ﺗﻮ ﻧﯿﺴﺖ، ﺗﻘﺼﯿﺮ ﻣﻨﻪ، ﯾﻌﻨﯽ : ﺧﯿﻠﯽ ﺯﺷﺘﯽ
ﻣﻦ ﺍﻻﻥ ﺗﻮجّهم ﺑﻪ ﮐﺎﺭﻣﻪ، ﯾﻌﻨﯽ ﺧﯿﻠﯽ ﺯﺷﺘﯽ
ﻣﻦ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﺮﻓﺘﻢ ﻣﺠرّد ﺑﻤﻮﻧﻢ، ﯾﻌﻨﯽ ﺧﯿﻠﯽ ﺯﺷﺘﯽ
ﺑﻬﺘﺮﻩ ﻓﻘﻂ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺩﻭﺳﺖ ﻣﻌﻤﻮﻟﯽ ﺑﺎﺷﯿﻢ، ﯾﻌﻨﯽ یکم قابل تحملی
[!] زود باش دیگه<img src=(" title=":((" />
دیدگاه  •   •   •  1392/04/6 - 21:59
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺑﻴﻤﺎﺭﻱ ﻳﺨﭽﺎﻝ ﮔﺮﺍﻳﻲ ﭼﻴﺴﺖ ؟!
ﻧﻮﻋﻲ ﺑﻴﻤﺎﺭﻱ ﺭﻭﺍﻧﻴﺴﺖ ﮐﻪ ﻓﺮﺩ ﺭﺍ ﺗﺤﺮﻳﮏ ﺑﻪ ﺑﺎﺯ ﮐﺮﺩﻥ ﺩﺭﺏ ﻳﺨﭽﺎﻝ ﻣﻲﮐﻨﺪ،
ﺩﺭ ﺣﺎﻟﻲ ﮐﻪ ﻧﻪ ﺗﺸﻨﻪ ﺍﺳﺖ، ﻧﻪ ﮔﺮﺳﻨﻪ ﺍﺳﺖ ﻭ ﻧﻪ ﺍﺻﻼ ﻣﻴﺪﺍﻧﺪ ﮐﻪ ﭼﻪ ﻣﻲﺧﻮﺍﻫﺪ
ﺍﺯ ﻋﻼﺋﻢ ﺍﻳﻦ ﺑﻴﻤﺎﺭﻱ ﺍﻳﻦ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻓﺮﺩ ﺍﺯ ﺍﺗﺎﻗﺶ ﺧﺎﺭﺝ ﻣﻴﺸﻮﺩ
ﺳﺮﮔﺮﺩﺍﻥ ﺭﺍﻩ ﺁﺷﭙﺰﺧﺎﻧﻪ ﺭﺍ ﺩﺭ ﭘﻴﺶ ﻣﻲﮔﻴﺮﺩ ﺩﺭﺏ ﻳﺨﭽﺎﻝ ﺭﺍ ﺑﺎﺯ ﻣﻲﮐﻨﺪ،
ﭼﻴﺰﻱ ﺑﺮ ﻧﻤﻴﺪﺍﺭﺩ ﺩﺭﺏ ﺭﺍ ﻣﻲﺑﻨﺪﺩ
ﺍﻳﻦ ﺑﻴﻤﺎﺭﻱ ﺑﻪ ﻭﻓﻮﺭ ﺩﺭ ﻣﻴﺎﻥ ﻣﺘﻮﻟﺪﻳﻦ ﺩﻫﻪﻫﺎﻱ ۶۰ ﻭ ۷۰ ﺑﻪ ﭼﺸﻢ ﻣﻲﺧﻮﺭﺩ!
4 دیدگاه  •   •   •  1392/04/6 - 18:36
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مکاله من با مدرسان شریف
یارو : سلام بفرمایید
من: مدرسان شریف
یارو: الو بفرمایید کارتون چیه؟
من : مدرسان شریف
یارو: آقا درست گرفتید بفرمایید کارتون چیه؟!
من : مدرسان شریف
یارو : مخیوایید ثبت نام کنید؟
من : مدرسان شریث
یارو: آقا لدفن مزاحم نشید
من : مدرسان شریف
یارو: خدا حافظ
من : مدرسان شریف
:)))
دیدگاه  •   •   •  1392/04/5 - 23:30
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بگذار اگر اینبار سر از خاک برآرم
بر شانه ‌ی تنهایی خود سر بگذارم

از حاصل عمر به ‌هدر رفته ‌ام ای ‌دوست
ناراضی‌ ام، امّا گله‌ ای از تو ندارم

در سینه‌ ام آویخته دستی قفسی را
تا حبس نفس‌ های خودم را بشمارم

از غربت‌ام آنقدر بگویم که پس‌ از تو
حتّی ننشسته ‌ست غباری به مزارم

ای کشتی جان! حوصله کن می‌رسد آن‌ روز
روزی که تو را نیز به دریا بسپارم

نفرین گل سرخ بر این «شرم» که نگذاشت
یک‌ بار به پیراهن تو بوسه بکارم

ای بغض فرو خفته مرا مرد نگه دار
تا دست خداحافظی ‌اش را بفشارم...
دیدگاه  •   •   •  1392/04/5 - 22:58
+2
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
[لینک]
دیدگاه  •   •   •  1392/04/5 - 22:57
+9
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
دوست خوبم .... زندگی ابدی نیست که هر روز آدم بودنت را به فردا می اندازی ! پس آدم باش !!!
6 دیدگاه  •   •   •  1392/04/5 - 16:42
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ