Hossein Behzadi
بخدا با عجیجم میشه کنار اُمد با عجقم میشه کنار اُمد به قرعان با چیتال میتونی (چی کار میکنی) میشه کنار اُمد ولی دیگه با دوسـِـد دالـم یـه خـُـلـده، قـد یـه سـوکـسِ مُـلـده ... سَـلِــت کــُـلـاه گـذاشـتـم، سـوکـسـه هـنـوزنـمُـلـده نمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیشه والا نمیشه بلا نمیشه از اعصابه من خارجه ولم کنین دیوونم کردیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن
mahdi
رفتم خونه دیدم ماهی از تنگ افتاده بیرون داداشم میگه یعنی مرده؟ میگم پـَـَـ نَ پـَـَــ دوگانه سوزش کردم وقتی آب نیست با هوا کار میکنه!
mahdi
رفتم رستوران یارو میگه غذا میل دارید قربان؟ پ نه پ اومدم ببینم اینجا حقوق خوبه؟از کارت راضی هستی یا نه !
mahdi
همکارم گوشیشو ورداشته رو صفحش “”ها”” میکنه. میگم میخوای تمیزش کنی؟ میگه: په نه په واسه یکی پیام صوتی بدون متن میزارم.
mahdi
به دوستم میگم دارم واسه چند روز میرم آبادان. میگه واسه کار داری میری؟ په نه په یه دماسنج خریدم دارم میرم دمای اونجارو اندازه بگیرم.
mahdi
دوستم با ماشین زده طرفو . از ترس اینکه طرف مرده باشه پیاده نشده . میگه یعنی مرده؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ رفته تو موتور ماشین داره شماره شاسی میخونه الانم میاد کارت ماشین میخواد!
gha3m
غضنفر با لباس تو رودخونه شنا مي کرده، ازش مي پرسن چه کار مي کني؟ مي گه: لباسامو مي شورم… بهش مي گن: ماشين لباسشويي تو خونه ندارين؟ مي گه: داريم، ولي وقتي مي رم اون تو سرم گيج مي ره!
یه چلنجر هم در فیلم تند و آتشین هست که با یه موتور بیگ بلاک 900 اسب بخار روی چرخهاش قدرت خروجی داره عکسش رو هم دارم اگه خواستی بگو برات بزارم
1390/11/18 - 21:21دمت گرم اگه داری بزار حال کنیم.مرسی از اینکه خوندی مطلب منو
1390/11/18 - 22:05خواهش میکنم حتمآ میزارم ولی باید یه کم بگردم تو لب تاپ تا پیداش کنم ولی ارزششو داره
1390/11/18 - 22:09ممنونم لطف میکنی.قربونت برم.
1390/11/18 - 22:10