یافتن پست: #کار

محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
به همکارم میگم میخوام برم ناهار میگه یعنی ناهار بخوری؟ پـَـــ نــه پـَـــ میرم ناهارو ببوسم بیام
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 23:28
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
دوستم میگه شرکت میری کار هم میکنی؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ عاشق چشم و ابروم شدن استخدامم کردن. والا
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 22:52
+2
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
به همکارم میگم میری نوشابه بخری؟ گفت نوشابه؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ توش آبه
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 22:50
ronak
ronak
بزرگراهی در آبادان{-28-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 22:28
+3
ronak
ronak
اینم از کارهای ایرانی جماعت...
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 22:25
+2
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
دارم ماکارانی میخورم داداشم میگه ماکارانیه؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ کرمو آب پز کردم میخوام بخورم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 20:47
+2
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
به همکارم میگم قرص مسکن داری؟ میگه واسه خودت میخوای؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ واسه مادربزرگم میخوام قراره براش پست کنم شهرستان
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 20:44
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
به دوستم شماره موبایلمو دادم میگه مال خودته؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ مال بغال سر کوچه س هروقت کار داشتی زنگ بزن میاد صدام می کنه
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 20:44
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
به رئیسم میگم با من کاری ندارید؟ میگه میخوای بری؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ گفتم اگه صلاح می دونین اینجارو تی بکشم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 20:43
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
همکارم میگه نگرانم اینقد کار می کنی از پا بیفتی گفتم واسه اینکه زیاد می شینم؟ گفت پـَـــ نــه پـَـــ واسه اینکه از طلوع آفتاب تا غروب داری بیل میزنی میگم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 20:43
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ