یافتن پست: #کار

ronak
ronak
انــکار نکنیــد واسه همـــتون پیــش اومده!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 15:52
+4
mina_z
mina_z
به يکي ميگن اگه تو دریا کوسه بهت حمله کنه چکار می کنی؟ می گه می رم بالای درخت .می گن : تو دریا که درخت نیست يارو می گه: مجبورم می فهمی ؟ مجبورررررم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 14:35
+5
ALI SHABAN
ALI SHABAN
شب برای چیدن ستاره های قلبت خواهم آمد. بیدار باش من با سبدی پر از بوسه می آیم و آن را قبل از چیدن روی گونه هایت می کارم تا بدانی ای خوبم دوستت دارم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 14:13
+1
امیرحسین
امیرحسین
جدایی نادر از سیمین اسکار می گیرد ، جدایی من از تو جانم را ...!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 14:03
+2
rAmin
rAmin
عجیب است که پس از گذشت یک دقیقه به پزشکی اعتماد می کنیم ، بعد از گذشت چند ساعت به کلاهبرداری ! ، بعد از چند روز به دوستی ، بعد از چند ماه به همکاری ، بعد از چند سال به همسایه ای ... اما بعد از یک عمر به خدا اعتماد نمی کنیم ! {-9-} {-10-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 13:39
+2
مهسا
مهسا
یادمون باشه که؛ خدا همیشه هست. -یادمون باشه که؛ کسی که زیر سایه دیگری راه میره، خودش سایه‌ای نداره. -یادمون باشه که؛ هر روز باید تمرین کرد دل کندن از زندگی را. -یادمون باشه که؛ زخم نیست آنچه که درد دارد، عفونته. -یادمون باشه که؛ در حرکت همیشه افق‌های تازه هست. -یادمون باشه که؛ دست به کاری نزنیم که نتوانیم آن را برای دیگران تعریف کنیم. -یادمون باشه که؛ اونایی که دوستشون داریم می‌تونند دوستمون نداشته باشند. -یادمون باشه که؛ حرف‌های کهنه از دل کهنه میاد، پس دلی نو بخریم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 04:48
+3
مهسا
مهسا
دهقان فداکار پیرشده! چوپان دروغگوعزیز شده! شنگول و منگول خودشون یه پاگرگ شدن! کوکب حوصله مهمون نداره! کبرا تصمیم گرفته دماغشوعمل کنه! روباه و کلاغ دستشون تویه کاسست! حسنک گوسفندارو ول کرده تویه شرکت آبدارچی شده! آرش کمانگیر معتاد شده! شیرین،خسرو و فرهادو پیچونده با دوست پسرش رفته اسکی! رستم اسبشو فروخته یه موتور خریده و بااسفندیار میرن کیف قاپی! واقعا چی به سر ایران و ایرانی اومده؟{-57-}{-57-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 04:39
+4
مهسا
مهسا
یه وقتایی لازمه یکی کنارت باشه .... کاری نکنه‌ و حرفی نزنه …. فقط باشه………!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 04:21
+3
مهسا
مهسا
من نه عاشق هستم و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من ، من هستم و یک حس غریب که به صد عشق و هوس می ارزد ، من نه عاشقم و نه دلداده به گیسوی بلند و نه آلوده به افکار پلید ، من به دنبال نگاهی هستم که مرا از پس دیوانگی میفهمد{-2-}مهسا افشار{-2-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 03:55
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ