ملت دو ساعت خونه خالی گیرشون میاد بیـــــب دنیا رو تو همون دو ساعت بیـــــب پـَـــ نــه پـَـــ ملت یه هفته خونه خالی دارن مفید ترین کاری که میکنن اینه که تو خونه با شورت می گردن
بعد از عمری فعال شدیم جزوه نوشتیم بی هوا برگشته جزوه من و خط خطی میکنه میگم چته میگه ااااا داشتی جزوه مینوشتی؟پـَـــ نــه پـَـــ چک نویس گذاشته بودم برای تو خودکارت ننوشت به بیت المال صدمه نزنی
یک خاطره از دوران بچگیم براتون بگم.پدر من موقعه که من به دنیا آمدم توی کار صادرات و واردات بود.اون زمان یک دوست خارجی داشت که سکن سوئد بود بهش میگفتن اریک.این بنده خدا میدونست که من بچه هستم.برای من شکلات آورد.گفت این برای ساسان هست.من هم اون بسته گنده رو گرفتم رفتم برای خودم همشو خوردم .بعد از اینکه اریک رفت.بابام آمد گفت ساسان بیا ببینم شکلات چی کار کردی؟من هم کگفتم خوردمش.گفت اون همه رو تو خوردی.گفته آره برای من آورده بود من هم خوردمش.بیچاره خورد تو ذوقش.خدا رحمتش کنه.خیلی مرد زحمت کشی بود .هر روز صبح هم موقعه مدرسه رفتن در میرفتم می رفتم زیر میز ناهار خوردی بیچاره مامانم و بابام می افتادن زیر میز من و ببرن مدرسه.