gamer
پسری یه دختری رو خیلی دوست داشت که توی یه سی دی فروشی کار میکرد. اما به دخترک در مورد عشقش هیچی نگفت.هر روز به اون فروشگاه میرفت و یک سی دی می خرید فقط بخاطر صحبت کردن با اون… بعد از یک ماه پسرک مرد… وقتی دخترک به خونه اون رفت و ازش خبر گرفت مادرپسرک گفت که او مرده و اون رو به اتاق پسر برد… دخترک دید که تمامی سی دی ها باز نشده… دخترک گریه کرد و گریه کرد تا مرد… میدونی چرا گریه میکرد؟چون تمام نامه های عاشقانه اش رو توی جعبه سی دی میگذاشت و به پسرک میداد!
مدیر سایت
(مدير ارشد)
این شما واین صندلی داغ امشب !!!!!آتیش بزنید!!! جهت شرکت در صندلی داغ بر روی آیکون صندلی داغ در داشبورد کلیک کنید
sasan pool
این حاج آقا سپاهان هم نتونست کاری کنه بهتر نیست از حاج آقا ذوب آهن یا حاج آقا راه آهن کمک بگیره؟
اینو کی تینینگ کرده؟ رینگ هاش که مال هامان ولی اگه هامان بود اون ارم BMW پشتش رو میکند مال خودش رو میچسبوند منصوری هم که نمیتونه باشه چون سبک منصوری یه جور دیگه هست احتمال زیاد یه نفر خودش این بلا رو سر ماشین اورده . خودت میدونی کاره کیه
1390/11/20 - 19:14