یافتن پست: #کش

Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
از خیاطی پرسیدند :زندگی یعنی چه ؟گفت دوختن پارگی های روح و دل با نخ توجه
از ماهیگیری پرسیدند زندگی یعنی چه ؟گفت انداختن قلاب حقیقت جویی در قعر
اقیانوس علم و دانایی
از باغبانی پرسیدند زندگی یعنی چه ؟گفتت کاشتن بذر عشق در زمین دل ها زیر نور
ایمان
ازباستان شناسی پرسیدند زندگی یعنی چه :گفت کاویدن جانها برای استخراج گوهرهای
درون
از اینه فروش پرسیدند زندگی یعنی چه ؟زدودن غبار از اینه دل با شیشه پاک کن
توکل
از میوه فروش پرسیدن زندگی یعنی چه ؟دست چین کردن خوبیها در صندوقچه قلب
از معماری پرسیدن زندگی یعنی چه ؟گفت ساختن پلکانهای موفقیت در خانه فکر
از گور کنی پرسیدند زندگی یعنی چه ؟حفر گودالهایی برای چالکردن همه چیزهایی که
تاریخ مصرفشان گذشته است
از نقاشی پرسیدند زندگی یعنی چه ؟گفت به تصویر کشیدن زیبییها با بزرگنمایی در
نگاه ادمها
از اهنگ ساز پرسیدند :زندگی یعنی چه ؟گفت به تصنیف در اوردن سمفونی عشق در روح
و جان ادمها.
*حال به نظر شما زندگی یعنی چه؟*
دیدگاه  •   •   •  1392/04/19 - 00:16
+6
mahdis nfs
mahdis nfs
ایران تنها کشوریست که مردمش با یک عطسه از اهداف خود دست بر میدارن...
(عطسه)
صبر اومد....ولش کن {-39-}
دیدگاه  •   •   •  1392/04/19 - 00:07
+10
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
آخرین ویرایش توسط moricarlo در [1392/04/18 - 23:52]
10 دیدگاه  •   •   •  1392/04/18 - 23:51
+27
-3
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
با این اوضاع شاید بریم جام جهانی!

کره شمالی به کره جنوبی و ژاپن حمله اتمی کنه و آمریکا وارد میدون شه, تا جایی که درگیری ها به استرلیا کشیده شه! آمریکا هم حمله اتمی کنه به کره شمالی و کره شمالی برای انتقام جویی پایگاه های هوای آمریکا در قطر و امارات رو مورد اصابت موشک قرار بده!

( بعدش ما میریم جام جهانی برزیل! البته اگه لغو نشه مسابقات)
دیدگاه  •   •   •  1392/04/18 - 18:36
+9
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻣﺘﻮﻟﺪ 1378 کتیبه ﺯﺩﻩ :
ﻓﺎﺯ ﺧﻮﺩﮐﺸﯽ ﮔﺮﻓﺘﻢ ﺳﻨﮕﯿﻦ |:
ﺩﻋﺎ ﮐﻨﯿﺪ ﺍﺟﺮﺍ ﻧﮑﻨﻤﺶ |:
.
.
ﻓﮑﺮ ﮐﻨﻢ ﺩﺍﺩﺍﺵ ﮐﻮﭼﯿﮑﺶ ﺩﻓﺘﺮ ﻣﺸﻘﺶ ﺭﻭ ﺧﻂ ﺧﻄﯽ ﮐﺮﺩﻩ |: |:
دیدگاه  •   •   •  1392/04/18 - 18:33
+6
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
یه بار هم رفتم دست کشیدم رو آفتابه، ازش یه غول اومد بیرون

بهم گفت آرزو کن
گفتم یه خونه میخوام. گفت خب من اگه خونه داشتم تو آفتابه میخوابیدم!!؟؟
خیلی منطقی بود لامصب
دیدگاه  •   •   •  1392/04/18 - 17:59
+6
saman
saman
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/04/18 - 17:36
+3
saman
saman
در CARLO
پر میکرد یادت، همه حجم خالی فضایم را

و خواستنت شیطنت میکرد، در مسیر نبض رگهایم

بوته نورس احساسم، ریشه دوانده بود در تری اشکهایم

همه روزه، میشنیدم صدای عشق را

حتی در قیژ قیژ، لولای در قدیمی

همه شب;

پشت پرده، سایه ای از جنس تو اردو زده بود

رویای هم آغوشیت نخ بادبادکی بود

که مرا بالا میکشاند تا دب اکبر

و در مجادله ناکوک دل و عشق،

کوچکتر از باخته شده بود "عقلم"

تو میدانستی;

رویای شیرینم، یخیست

"هایش" کردی

چه ساده تبخیر شد از گرمی نفسهایت...
دیدگاه  •   •   •  1392/04/18 - 17:16
+3
Tiam Mohseni
Tiam Mohseni
من دختر ایرانی ام!
چون خود را آراستم مرا فاحشه نامیدند.
آرامشم را بوق های ممتد در خیابان شکست.
مرا حرامزاده نامیدند و پارچه ای روی سرم کشیدند تا"تو"تحریک نشوی!
وقتی گفتم پاکم مرا دروغ گو خواندندخواستم دست از زندگی بکشم گفتند از ترس آبرو بود.
خندیدم و به من گفتند اغواگر!
زدند توی دهانم......
حرف زدم گفتند خفه شو!
همجنس هایم بیمار میشوند و آزرده تا تو به کام برسی!
گفتند شکر کن به آزادی ات ،
خدایا شکرت من یک دختر ایرانی آزادم....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2 دیدگاه  •   •   •  1392/04/18 - 16:53
+11
saman
saman
در CARLO
5 دیدگاه  •   •   •  1392/04/18 - 16:29
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ