یافتن پست: #کش

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نتیجه عاشقی در کشورهای مختلف چی میشه؟
توی انگلستان:
دو تا عاشق با کمال خونسردی حل قضیه رو به یه شرط بندی توی مسابقه ء اسب سواری موکول می کنن اسب هر کدوم برنده شد ، معشوق مال اون میشه
توی ایران:
فقط پول موضوع رو حل می کنه پدر و مادر دختر می شینن با همدیگه مشورت می کنن و خواستگاری که پولدار تر و گردن کلفت تره رو انتخاب می کنن عاشق شکست خورده اگه توی عشقش جدی باشه یا باید خودشو بکشه یا رقیب رو از میدون به در کنه یا افسردگی می گیره
2 دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 17:29
+5
roya
roya
در CARLO
دقت کردین تو فیلم و سریال های ایرانی وقتی دوتا دانشجو میخوان عاشق هم بشن

باید پسره اشتباها به کیف دختره بزنه تا همه

وسایلش بریزه و تو جمع کردن کمکش کنه و عاشقش بشه ؟
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 13:23
+5
roya
roya
در CARLO
داشتیم فیلم هندی میدیدیم

سلمان خان با یه کلاش یه گردان زرهی رونابود کرد !

گفتم بابا ایناخالی بندیـــه!

بابام برگشت گفت خالی بندی اینه که راننده سیگار میکشه ، تو بوی سیگار میـدی !

هیچی دیگه ضایع شدیم نشستیم ادامه فیلم رو نیگا کردیم
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 12:55
+4
roya
roya
در CARLO
پوست کنار ناخن از خیانتکار ترین پوستهاست

اولش فقط یه ذره گوشه ى ناخنه اما تا میکشیش تا زیر زانوت میاد پایین !
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 12:45
+4
roya
roya
در CARLO
وقتی با فک و فامیلا اسم فامیل بازی میکنم :

اسم : غلام
فامیل : غلامی
غذا : غلام پلو
میوه : غلام سبز
شغل : غلام فروشی
شهر : غلام رود
کشور : غلامستان
گل : غلام بو
اشیا : غلام پلاستیکی
ماشین : همونی که غلام سوار میشه ! (اسمشو نمیدونم)
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 11:39
+3
roya
roya
در CARLO
بعضی حرف ها را “نباید زد”

بعضی حرف ها را “نباید خورد”

بیچاره دل چه میکشد میان این “زد” و”خورد”
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 10:26
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
کج شده را با میزنی که چه ؟ گیریم که شوم ، صاف شود شدن را که همیشه همراه دارد …....................................
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 18:58
+2
binam
binam
چــه زیبــاست وقتـی میفهمـی
کسـی زیــر ایـن گنبد کبــود
انتظــارت را میـکشد ؛
چــه شیــرین است
طعــم چنـد کلمــه کــه میگــوید :
کجــایــی …؟




"هرکی از این افراد داره خدا واسش نگه داره"
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 18:35
+5
binam
binam
راستی خدا
دلم هوای دیروز را کرده
هوای روزهای کودکی را
دلم میخواهد مثل دیروز قاصدکی بردارم
آرزوهایم را به دستش بسپارم تا برای تو بیاورد
دلم میخواهد دفتر مشقم را باز کنم و دوباره تمرین کنم
الفبای زندگی را
میخواهم خط خطی کنم تمام آن روزهایی که دل شکستم و دلم را شکستند
دلم میخواهد این بار اگر معلم گفت در دفتر نقاشی تان
هر چه میخواهید بکشید
این بار تنها و تنها نردبانی بکشم به سوی تو
دلم میخواهد این بار اگر گلی را دیدم
آن را نچینم
دلم میخواهد …
می شود باز هم کودک شد؟؟
راستی خدا!
دلم فردا هوای امروز را می کند
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 18:31
+4
roya
roya
در CARLO
مردمان جالبی هستیم 65000 شرکت تجاری دردبی داریم
سه میلیون ایرانی پناهنده درخارج ازایران.

در تهران از خواب بیدار می شویم. محل شرکت تجاری و مرکز خریدمان در دبی است؛

استعدادمان در تهران کشف و نبوغمان در اروپا شکوفا می شود.
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 17:24
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ