یافتن پست: #کش

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
عقاب در آغاز پر کشیدن ، پر میریزد

ولی در اوج حتی از بال زدن هم بی نیاز است


همیشه آغاز راه دشوار است
دیدگاه  •   •   •  1392/02/30 - 18:07
+3
AmiR
AmiR
ادامه مطلب پایینی
ادبیات پسران: درس «حسنک وزیر» از تاریخ بیهقی...

ادبیات دختران: درس «مرضیه وزیر» از تاریخ ...

انگلیسی پسران:

I want to go to the garden with my friends

انگلیسی دختران:

I want to go to the kitchen and cook the dinner for my lord husband

تاریخ پسران (پس از حذف پادشاهان و لشکرکشی‌ها که دولت وعده‌اش را داده(: یونانی‌ها به سرکردگی یک یارویی حدود دو هزار سال پیش به ایران حمله کردند و عده‌ای از مردم را کشتند و یک سلسله‌ای را منقرض کردند اما پس از اندکی خودشان هم رفتند وردست بابایشان.

تاریخ دختران (پس از اصلاحات مذکور): یونانی‌ها یک زمانی به ایران آمدند و سعی کردند به‌جای خورشت پلو بادمجون غذای پلاخورشتوس یونانی را که اصلا هم خوشمزه نبود، رواج بدهند اما نتوانستند. طرز تهیه خورشت پلوبادمجون به شرح زیر است...

فلسفه پسران: سقراط فیلسوفی یونانی بود که پیوسته در طلب حق بود و لقب شهید راه حقیقت گرفت.

فلسفه دختران: زن سقراط پیوسته در تعقیب شهید راه حقیقت بود و دمار از روزگار او درآورد.
دیدگاه  •   •   •  1392/02/29 - 18:11
+2
Mohammad
Mohammad
در شهر بودم
دیدم
هر کس به دنبال چیزی می دود

یکی به دنبال پول.....

یکی به دنبال چهره دلکش....

یکی به دنبال لحظه ای توجه چشمان هرزگرد...

یکی به دنبال نان...

یکی هم به به دنبال اتوبوس !

اما دریغ

هیچکس به دنبال خدا نبود !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/02/29 - 14:49
+5
roya
roya
در CARLO
طلاق: مرحله ای مابین ازدواج و مرگ

کار: وقفه ای مشمئز کننده بین خواب و خواب

بالماسکه : آن چیز برای ما است (در زبان قمی)

مترو:تلفیقی از کنسرو ، چرخ گوشت ، بوی بد و قطار

مرگ: درمان دردها به طور ناگهانی و با کمترین مخارج

فردا: یک تکنولوژی ساده برای رهایی از کارهای امروز .

مغز: ارگانی از بدن که ما فکر می کنیم که فکر می کند.

روماتیسم: عشقولانه ترین بیماری کشف شده تاکنون .

تجربه: نامی که آدم ها روی اشتباهات خود می گذارند .

مهندس : به کسی میگویند که همیشه در کارها گند میرند .

پارادوکس: نسخه دو پزشک برای یک بیمار، نشانگر آن است.

شِنبِمِه : وقتی شن های لب دریا به یک قمی چسبیده باشد .

کشمش: انگوری که خود را ساعت ها زیر آفتاب برنزه کرده است.
دیدگاه  •   •   •  1392/02/29 - 13:57
+2
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
دختر:خوابی؟؟؟
پسر: آره بيدار شدم زنگ مي زنم بهت
دختر:من دوس پسر قبليم اين موقع روز خواب نبود
پسر:چه ربطي داره؟
دختر:من واسش مهم بودم
پسر:خوب بيا من بيدار شدم، خوب شد؟
دختر:دوس پسر قبليم اصلا” نمي گفت: من بيدار شدم بيا
پسر:اون يه آدمه ديگه بود من يه آدمه ديگه
دختر:من كه همون آدمم
پسر:من قانع شدم ، از اين به بعد هر روز 6 صب بيدارم
دختر:من 6 خوابم.!!
پسر:دوس دختر قبليم 6 بيدار بود..!
دختر:برو با همون ( گوشي را قطع مي كند)
( هنوز تحقيقات براي شناخت زنها ادامه دارد)

یعنی دخترا واقعا عجب آدمایی هستنا هنوز نمونه هاشون کشف نشده:|
آخرین ویرایش توسط moricarlo در [1392/02/29 - 12:56]
3 دیدگاه  •   •   •  1392/02/29 - 12:52
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یارو رفته آتلیه عکس انداخته فقط واسه پروفایل فیس بوکش... یکی هم مثل من 2 ساله دانشگاه میگه 6 قطعه عکس بیار واسه تکمیل پروندت تا مدرکتو بدی
دیدگاه  •   •   •  1392/02/28 - 20:18
+3
AmiR
AmiR
یه روز یه استقلالی میره کتابفروشی میگه: ببخشید آقا کتاب قهرمانی استقلال دارید؟

یارو میگه: نه، ما کتابهای تخیلی نمی فروشیم



تو دنیای ِزمین و توپ رنـگی / یه پرسپولیس داریم به چه قشنگی

اسم قشنگش روی تخت جمشید / از اون قدیم ندیـما می درخشید

رنگ آتیش غیرت پیـرهنـش / میاره افتخار واسه میهنش

طرفداراش سر به فلک می کشن / عاشق ِرنـگ ِمث ِآتیشِشَـن

دفاع ِمحکمـش مث ِیــه سّده / هـر کسـی از جونش نـذاره، ردّه

قسم به هر چی مرده استقلالیه نامرده وقتی میاد استادیوم 6تایی برمیگرده !

هرجا سخن از پرسپولیس است دهان استقلال سرویس است ...!

حالا خوب شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به خاطر شما هم وطنیان عزیز

فقط اینو بدونید ما چه استقلالی باشیم چه پرسپولیس همه ایرانی

هستیم و من همه رو دوست دارم
1 دیدگاه  •   •   •  1392/02/28 - 20:02
+3
Milad
Milad
دست های کوچکش به زور به شیشه های ماشین شاسی بلند می رسد
التماس می کند : آقا... آقا " دعا " می خری؟
و او بی اعتنا تسبیح دانه درشتش را می گرداند و
برای فرج آقا " دعا " می کند....!
دیدگاه  •   •   •  1392/02/27 - 13:54
+2
AmiR
AmiR
عشق به این میگن دور از همه چی..؟؟
فقط خودتو عشقت باشی تنها های تنها.
دوتایی بغل هم دراز بکشیو ب آسمون خیره شید و به آینده فکر کنی{-25-}{-25-}
دیدگاه  •   •   •  1392/02/27 - 11:48
+1
roya
roya
در CARLO
اقا پدرم یهو اومد تو اتاقم بهم گفت
تو که چشمات خیلی قشنگه...
تو که چشمات خیلی عجیبه
تو که این همه نگاهت واسه چشمام گرمو نجیبه
من یهو ذوق مرگ شدم تا به خودم اومدم دیدم دارم ماشین بابامو. لنگ میکشم نفهمیدم چی شد فقط فهمیدم کاملا خر شدم
{-33-}
1 دیدگاه  •   •   •  1392/02/26 - 11:51
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ