یافتن پست: #کش

roya
roya
در CARLO
● آداب حرف زدن
اگر در مهمانی زیاد حرف بزنید، پرحرف هستید و حوصله آدم را سر می برید.
اگر در مهمانی کم حرف بزنید، کم حرف هستید و حوصله آدم را سر می برید.
اگر در مهمانی اصلا حرف نزنید، مغرور و پر افاده هستید و حوصله آدم را سر می برید.
اگر در مهمانی حرف نزنید و با حرکات صورت و چشم و ابرو ارتباط برقرار کنید، بی ادب هستید.
اگر لحنتان سوالی باشد، کنجکاو و فضول هستید.
اگر فقط به سوال ها جواب بدهید، تودار هستید و باید با آچار از شما حرف بکشند.
دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 21:43
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
دختر برای حل مسئله استاد رفت پای تخته; لبه چادرش روی زمین کشیده میشدپسر یه چشمک به دختر پشت سری انداخت روشو برگردوند و با نیشخندی گفت: بچه ها به شریفی بسپریم لازم نیس امروز کلاس رو جارو بزنه (خنده کلاس)
دختر خیلی جدی و آروم برگشت و رو به پسر گفت:
پس کی میخواد تو رو جمع کنه!؟
همون صداها این بار بلندتر خندیدن
1 دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 20:19
+9
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
سیگار بکش.....مست کن........بغض کن........گریه کن.........اصلا دق کن.......!!!



ولی با آدم بی ارزش درد و دل نکن....!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 20:12
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خدایا!

خط و نشان دوزخـــــت را برایـــم نکش !

جهنم تـــــر ازاین دنیا

جایـــی سراغ ندارم…
دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 20:08
+3
...::: M.E.H.D.I  :::...
...::: M.E.H.D.I :::...
دانشمندا کشف کردن که خورشید روزها بی جهت روشنه …
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
در اصل باید شبها که تاریکه روشن باشه !
:|
3 دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 19:37
+12
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
گویند : پسری قصد ازدواج داشت .
پدرش گفت : بدان ازدواج سه مرحله دارد .
مرحله اول ماه عسل است که در آن تو صحبت می‌ کنی و زنت گوش می‌ دهد .
مرحله دوم او صحبت می‌ کند و تو گوش می ‌کنی ،
اما مرحله سوم که خطرناک ترین مراحل است
و آن موقعی است که هر دو بلند بلند داد می‌ کشید و همسایه‌ ها گوش می‌ کنند !
دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 19:34
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از هزارون فانتزیام اینکه یه کارت بانک جادویی داشتم عاقاااااااااااا آخ آخ آخ هر دلم میخواست میخریدم کارت و میزدم تو صورت فروشنده می گفتم هر چقد قیمتشه بکش ......... ای خدا میشه یه همچین کارت بانکی بهم بدی ؟؟؟؟؟؟ عایا میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
3 دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 19:30
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در کتاب های شیمی خود هر چه گشتم ماده بود دریغ از یه دونه نر
تو طبیعت و شیمی هم ناحقی شده
مگه غیر از اینه؟
(کشفیات من از رشته تحصیلیم)
دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 19:12
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از دستشویی میای بیرون یه دست به موهات میکشی ، طوری قشنگ میشه که انگار از سالن مد تو پاریس اومدی بیرون . . . !
.
.
.
.
حالا یه جای خیلی مهم دعوت داری میری بهترین آرایشگاه شهر ، وقتی موهاتو میبینی انگار از مخلوط کن سه کاره اومده بیرون..
دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 18:48
+3
shiva joOoOoOn
shiva joOoOoOn
خدا می داند که چقدر سخت تلاش کرده ای وقتی سخت گریسته ای و قلبت مملو از دردست خدااشک هایت را شمرده است وقتی احساس می کنی که زندگیت ساکن است و زمان در گذر است خدا انتظارت رامی کشد وقتی هیچ اتفاقی نمی افتد و تو گیج و نا امیدی خدابرایت جوابی دارد اگر نا گاه دیدگاه روشنی را در مقابلت آشکار سازد و اگر بارقه ی امید در دلت جرقه زد خدا در گوشت نجوا کرده است وقتی اوضاع رو به راه می شود و تو چیزی برای شکر کردن داری خدا تو را بخشیده است وقتی اتفاقات شیرین و دلچسبی رخ داده است و سرلسر وجودت لبریز از شادی گشته است خدا به تو لبخند زده است به یاد داشته باش هر جا که هستی و با هر احساسی خدا می داند
دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 17:48
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ