یافتن پست: #کش

AmiR
AmiR
الان بچه ۴ساله از باباش gallexy note II میخواد

بعد ما یه فامیل داشتیم اسم بچش رضا بود
تا ۱۲سالگی هرکی میگفت سکوت علامت رضاست من فکر میکردم علامت اونه !!!
@@@@@@@@

نمیدونم چرا از همون ماده ای که تو شامپو بچه استفاده میکنن

که چشمو نمیسوزونه تو شامپوی ماها استفاده نمیکنن؟
آخه چش ما چش سگه !!
@@

دیـروز تو کلاس داشتم با دوستم پچ پچ میکردم

استاد اومد با خط کش بهم اشاره کرد و گفت:
بچه ها...تهِ این خط کش یه آدم ابله وجود داره…
منم گفتم: استاد منظورتون کدوم تهشه…!!؟؟؟
نمیدونم چی شد که اخراجم کرد!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 18:55
+4
roya
roya
در CARLO
1 دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 17:55
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
عاقا یکی از فانتزیام اینه ک محققان و پژوهشگران تاثیر wc رو ب روی تمرکز و هوش انسان ها کشف کنن/ از اونجا ب بعد محل برگذاری کنکور و انتقال بدن ب wc......!!!!!!!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 15:38
+2
roya
roya
در CARLO
یادتونه؟؟؟؟!؟!
بچه که بودیم وقتی پاکنمون کثیف میشدمیکشیدیمش
ب دیوار یاقالی تا تمیز بشه!؟؟!!؟
اینو چی؟!؟!
وقتی معلم برای درس پرسیدن اسم بالاسری یا پایینیمونو میخوند
یجورایی حس معجزه بهمون دست میداد!؟!؟!؟!!!{-7-}
1 دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 13:21
+3
roya
roya
در CARLO
حشره کش خالی‌ کردم تو اتاقم

من سر درد گرفتم دارم می‌میرم

پشه هه رو آینه اتاقم وایساده داره شاخکاشو مرتب می کنه!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 10:14
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسره از مربی بدنسازیش میپرسه:

از کدوم دستگاه بیشتر استفاده کنم که دختر کش بشم؟

مربی: دستگاه خودپردازبیرون از باشگاه!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 19:41
+8
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
!روبوسی : پارچه ای که روی بوس می کشند
.
.
.
پسمانده : پ نه پ رفته!!!

شاطر : کسی که در خرابکاری استاد است

بیگلی بیگلی : پدربزرگ بروسلی، بزرگ خاندان لی

مزدور : نوعی موز که در مناطق دور می روید!!

انبر : داروی برطرف کننده اسهال!

کره حیوانی : بیچاره ناشنواست

مناجات : انواع و اقسام مونا

واویلا : ویلایی که درش به روی همه باز است

جنسیتی : شهر ارواح !

گوگولی : فرزند بروس لی و گوگوش ... {-33-}
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 17:20
+9
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گوشی ام رو گذاشتم رو airplane mode

از طبقه ۱۲ ام پرتش کردم تو هوا

افتاد خورد و خاکشیر شد… :|

نمیدونم این چه قابلیت مسخره ایه!

کار نمیکنه که…:|
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 15:54
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
وقـتـی حـس میکـنم

جایـی در ایــن کرِه ی خاڪـی

تــو نفس میکشـی و مـن

از هـمان نفـس هایت ،،، نفس میکشم!

تـو باش !!!

هوایت! بویت! برای زِنده ماندنم ڪـافـی است …!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 15:30
+7
mana
mana
_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅_̅​_ ̲̅̅_̅()ڪے
ســــیگار می کـــشم کــه مــنت نامــــــرد نـــــکشم!

سیـــگار مــی کـــشم کــه از نارفــــــــیق نـــــکشــم!

ســـیگار مـــیکشم کــه بــتونم غــم و غــصه هــامــو

1تنــــــــــــــــــــــه رو دوشــــــــــــــــم بـــــکشـــــــــــم!

تـــــــــــو از پــشـــــــــــت خنـــــــــــجر نـــــــــــــــــــزن!

نــــــــمیخواد به فــــــــکر ســـــلامتــیه مــا بـــاشی...
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 01:37
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ