یافتن پست: #کش

M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
خواسته های شیطان از خدا بعد از رانده شدن از بهشت
شیطان گفت: من در برابر عباداتم 7 حاجت دارم آنها را برای من برآورده کن.
درخواست اول:
شیطان گفت: خواسته اول من آن است که اجازه دهی من تا روز قیامت زنده بمانم و مرگ به سراغ من نیاید!
درخواست دوم:
شیطان گفت: این که خدایا از تو می طلبم که در مقابل هر یک از فرزندان آدم دو فرزند به من عطا کنی که من بتوانم آنها را فریب دهم.
درخواست سوم:
شیطان گفت: خدایا از تو می خواهم که مرا در بدن اولاد آدم با خونی که در رگهای او جریان دارد جریان دهی که از هر جای بدن او بخواهم داخل شوم و بتوانم او را منحرف کنم و به انجام معصیت بکشانم.
درخواست چهارم:
از تو می خواهم که فرزندان آدم من و فرزندانم را نبینند ولی ما آنها را ببینیم به خاطر اینکه بهتر بتوانیم فرزندان آدم را وسوسه کرده و به انحراف بکشانیم.
درخواست پنجم:
خدایا از تو می خواهم این قدرت را به من بدهی که به هر صورتی که بخواهم بتوانم مجسم شوم.
درخواست ششم:
شیطان گفت: پروردگارا! از تو می خواهم تا روح در بدن اولاد آدم است من بر آنها مسلط باشم و آنها را به انحراف بکشانم.
درخواست
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 02:19
+6
-1
مهسا
مهسا
این روزها ، زندگی را ... سرد سر میکشم ... طعم بیهودگــــــــــی میدهد و اجبار ..... این روزها ... میل و رغبتم را ... چیزی شبیه به مرگ، جویده است...
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 23:13
+5
milad
milad
سیگار بکش
مست کن
بغض کن
گریه کن
دق کن
ولی
با ادم بی ارزش درد و دل نکن... فهمیدی؟
3 دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 18:42
+4
hadith
hadith
از ساعت متنفرم !

این اختراع غریب بشر که مدام ،

جای خالی حضورت را به رخ دلتنگی یادم می کشد!!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 02:19
+4
poria
poria
به صلیب اگر کشیده شدی مسیح باش
نه مترسکه سره جالیز . . .
.
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 01:26
+2
مهسا
مهسا
اهای دهقان فداکار !
تو در دورانی بزرگ شدی که مردی برهنه شد
تا زنان و کودکان زنده بمانند ...
و من در زمانی نفس میکشم
که زنی برهنه میشود
تا خود و کودکانش از گرسنگی نمیرند ... !
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 01:21
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
عشق فراموش کردن نيست بلکه بخشيدن است . عشق گوش دادن نيست بلکه درک کردن است . عشق ديدن نيست بلکه احساس کردن است . عشق کنار کشيدن و جا زدن نيست بلکه صبر داشتن و ادامه دادن است
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 01:15
+1
مهسا
مهسا
اون کسی که با امید و آرزوهات بازی می کنه
خیلی خطرناک تر از اون آدمیه که با احساست درگیر می شه
چون اونی که بهت امید می ده و برات آرزوهاتو نقاشی می کنه
زخمهای کهنه ات و می کشه بیرون و براشون پاک کن در میاره
ولی اونی که احساستو درگیر می کنه وقتی می ره
داغیش فقط اندازه رویای یه بوسه اس که گاه گاه به یادت می افته
از این جور افراد بترسید .......
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 01:14
+2
ali rad
ali rad
گر دست من بود ،

"ی" را آنقدر می کشیدم تا صاف بشود !

بشود " ا " !

آن وقت هیچ چیز "بی تو" نبود !
همه چیز "با تو" میشد ..
دیدگاه  •   •   •  1391/01/4 - 19:34
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گه ببینی نفرقبلیت تنهاست و یه گوشه داره گریه میکنه چی کار میکنی؟
1-میرم آروم نوازشش میکنم
2-توبغلم میگیرمش
3-دلداریش میدم
4-کارهرروزشه
5-مگه این گریه هم میکنه
6-خجالت بکش مگه بچه ای؟؟؟
7-یه جک میگم میخنده
8-یکی هم میزنم بیشترگریه کنه!!!
9-دنبال بهونه اس
10-خودمم باهاش گریه میکنم
11-به من چه آخه
12-متاسفم برات
13-میرم جار میزنم این داره گریه میکنه
14-یه شکلات بهش میدی بچه اس دیگه!!!
15-خفش میکنم
16-اعصاب تورو دیگه ندارما
17-بزار گریه کنه خالی شه
18-حوصلشو ندارم
19-وقتی گریه میکنه قیافش میشه عین کدو
دیدگاه  •   •   •  1391/01/4 - 12:33
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ