afsaneh heidari
در همین حوالی کسانی هستند که تا دیروز می گفتند:بدون تو حتی نفس هم نمی توانم بکشم"و امروز در آغوش دیگری نفس نفس می زننن.
ronak
با بغض میگوید
زن که باشی
گاهی بی دلیل اشک میریزی
و با تمامی تلاشت
...ریز ریز خرد میشوی
آرام اشکش را پاک میکنم با صدای خسته میگویم
مرد که باشی
بیشتر و بیشتر تلاش میکنی
بی صدا خرد میشوی
حق اشک ریختن هم نداری !!!!!!!!
ali rad
هر چه بر دلم
نقش بهار می کشم...
بیدار نمی شود...
یک نفر
باید بیاید به یادم آورد
گل بنفشه
چند گلبرگ داشت...
ali rad
چشمانم را می بندم و در رویا...آزادی را در آغوش می کشم..چشمانم را می بندند و در بیداری به جرم رویاهایم...سنگسارم میکنند...
ali rad
هیچ تنهایی
شبیه دیگری
نیست تنهایی ؛
بار تنهایی را
به دوش میکشم .
آخرین ویرایش توسط
nirvana در [1390/12/29 - 12:39]