یافتن پست: #کش

ali rad
ali rad
اعتراف می کنم وقتی داداشم دو ماهش بود خندون رفتم تو آشپزخونه، مامانم گفت نارنگیتو خوردی؟ گفتم آره، تازه به آرشم دادم! بیچاره مامانم بدو بدو رفت نارنگی رو از حلقش کشید بیرون
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 20:22
+2
saeid
saeid
یادتون باشه که تعطیلات به زودی تموم میشه و بعد امتحانات انتظارتون رو میکشند!
(ستاد کوفت سازی تعطیلات نوروزی)
دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 16:09
+2
reza
reza
آسمونا پرستاره همه فصلامون بهاره

روی هر بام و دیواری پر عکس یادگاری

کهکشونا پر ماهه خبرای خوش تو راهه

پشت هر پنجره گلدون خونه هامون پر مهمون

کلبه ها پر چراغه گلای شب بو تو باغه

ساحل دریا پر از نور غصه از قلبای ما دور

باغچه ها پر ترانه پر شعر عاشقانه

چمدونا پر سیبه وسوسه چه بی نصیبه

شهر و کوچه پر بارون قصه ی لیلی و مجنون

ایوونا پر قناری نه فراری ٬ نه حصاری

طاقچه ها خونه ی شمعدون مهربونیا فراوون

یه قرار خیلی ساده زیر بید پیر جاده

وعده مون هرجا که خورشید بیشتر از همیشه تابید
دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 15:04
+4
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
هر بامداد آهویی از خواب بر میخیزد و میداند که از تند ترین شیر
باید تندتر بدود ، وگرنه کشته خواهد شد
هر بامداد شیری از خواب بر میخیزد و میداند ار تند ترین آهو
باید تند تر بدود ، وگرنه از گرسنگی خواهد مرد
فرقی ندارد آهو باشی یا شیر ، آفتاب که برمیآید آماده دویدن باش . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 15:01
+10
ramin
ramin
به سلامتیه مادرایی که با حوصله راه رفتن رو یاده بچه هاشون دادن
ولی تو پیری بچه هاشون خجالت میکشن ویلچرشونو هل بدن !!!{-35-}{-38-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 14:58
+7
ronak
ronak
از زندانی پرسیدن:جرم؟
گفت :رفاقت ...!!
گفتند بیشتر توضیح بده:
آه سردی کشید گفت:
به احترام رفاقت بماند !!!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 14:50
+7
maryam
maryam
مجازي شـاديم مجازي عاشق مي شويم مجازي همديگه رو دلداري ميديم اما . . . واقعي تنهاييم واقعي درد ميکشيم واقعي از عشقهاي مجازي لطمه مي بينيم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 14:38
+5
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
تویی که دم از کوروش میزنی بگو کدوم از حرفاش با دین اسلام منافات داره. ؟!!
من افتخار میکنم به ایرانی بودنم چون امام سجاد(ع) میگه بهترین امت غیر عرب به واسطه اسلام امت ایرانه.
من افتخار میکنم که پیامبرمون میگه دانش اگر در ثریا هم باشد مردانی از سرزمین پارس به ان دست خواهند یافت نه عرب.
من افتخار میکنم که یکتا پرستم چون کوروش هم یکتا پرست بود.
من افتخار میکنم که تو ایران اسلامی به دنیا اومدم که از کتابی پیروی میکنن که تمام علوم درش وجود داره.
من افتخار میکنم که مسلمانم چون اگه این اسلام نبود باید نفت مارو میبردن و هنوز ازمون حق توحش میگرفتن.
من افتخار میکنم که ایرانی و مسلمانم چون پیامبرمون تو کتاب خودش قرآن گفته که ملاک برتری نزاد و پوست و کشور نیست. ملک برتریتون خداپرستی و تقواست. و این حقوق متقابل انسانها رو نسبت به هم نشون میده که سازمان ملل برا هضم این جمله حالا حالا ها باید بدوئه.
من افتخار میکنم که ایرانیم چون همین ایرانیا تو 8 سال با چند ده کشور جنگید و به واسطه اسلام حتی یه وجب از خاکشو نداد.
من افتخار میکنم که ایرانیم چون شهاب 3 ما میتونه هر کشوری رو با خاک یکسان کن
دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 14:36
+12
fowkes
fowkes
افتخار میکنم ایرانیم چون...
کمبوجیه فرزند کورش بدلیل کشته شدن ۱۲ ایرانی در مصر و اینکه فرعون مصر به جای عذر خواهی از ایرانیان به دشنام دادن و تمسخر پرداخته بود ، با ۲۵۰ هزار سرباز ایرانی در روز ۴۲ از آغاز بهار ۵۲۵ قبل از میلاد به مصر حمله کرد و کل مصر را تصرف کرد و بدلیل آمدن قحطی در مصر مقداری بسیار زیادی غله وارد مصر کرد . اکنون در مصر یک نقاشی دیواری وجود دارد که کمبوجیه را در حال احترام به خدایان مصر نشان میدهد. او به هیچ وجه دین ایران را به آنان تحمیل نکرد و بی احترامی به آنان ننمود.
آخرین ویرایش توسط fowkes در [1390/12/28 - 14:05]
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 14:02
+5
jamal
jamal
شهرزاد کشیده پایین ، احمد رفته روش . آخرین اخبار بازار چای{-20-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 13:53
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ