یافتن پست: #کش

reza
reza
حواسم را به فندک مارک دارت پرت کردی...

تعارف سیگارت مرا واداشت که قبول نکنم

آخه عادت به قبول هدیه از دستت رو نداشتم

و نمیخواستم زیر دین تو باشم لعنتی!

انگار قلبم سیگار کشیده بود

صدایم شکسته و خراشیده گفت:

مثل یه وصله ناچسب به هم کوک خورده ایم

صدایت تارهای وجودم را لرزاند وقتی گفتی:

من فقط با سیگارم کوکم

با تو ناکوکم....

زین پس من هم با سیگارم کوکم لعنتی...!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 23:58
+3
پاراگلایدر
پاراگلایدر
فریاد نمیکشم
که خواهند گفت
از استخوان درد است
مویه نخواهم کرد
باور نمیکنند که این صدای زخمی یک مرد است
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 23:52
+5
ESmaEL
ESmaEL
ایران در 8 بازی مدال اور ترین کشور دنیاست. 1بچه بازی 2 خانوم بازی 3 کونده بازی 4 دختر بازی 5 [!] بازی 6 کس کلک بازی 7 دو دره بازی 8 اس ام اس بازی {-48-}{-48-}{-48-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 22:49
+4
-1
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
به سلامتی پدری که لباس خاکی و کثیف میپوشه
میره کارگری برای سیر کردن شکم بچه اش،
اما بچه اش خجالت میکشه
به دوستاش بگه که این پدرمه ...!!!!!!! {-16-}{-60-}
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 20:50
+9
sasan pool
sasan pool
توی فیلم شب یلدا حامد به خودش میگفت دوستت دارم بانو دوستم داری بانو.دوست نداشت واقعیت قبول کنه که اون بر نمی گرده.ما آدم ها دوست نداریم با واقعیت ها کنار بیایم.به قول داریوش که میگه اون که رفته دیگه هیچ وقت نمیاد/تا قیامت دل من گریه می خواد
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 20:48
+5
☺SAEED☻
☺SAEED☻
یا مست کنیم
سیگار بکشیم
مرا ببوس

بی خیال فرشته های روی شانه هایمان
آن ها حسودند!!!
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 20:42
+6
farshad
farshad
ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯﺍ ﺑﻪ ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ﻣﯿﮕﻦ “ﺑﺮﻭ ﮔﻢ ﺷﻮ”
ﻣﯿﺮﻩ ﺗﻮ ﺍﺗﺎﻗﺶ ، ﺑﻌﺪ ﺑﺎﺑﺎ ﻣﺎﻣﺎﻧﻪ
ﺧﻮﺩﺷﻮﻥ ﻣﯿﺮﻥ ﻣﻨﺖ ﮐﺸﯽ !!!
ﻗﺪﯾﻤﺎ ﺑﻪ ﻣﺎ ﻣﯿﮕﻔﺘﻦ ﺑﺮﻭ ﮔﻢ ﺷﻮ ، ﺟﺎ
ﻧﺪﺍﺷﺘﯿﻢ ﻫﻤﯿﻨﻄﻮﺭﯼ ﻣﺠﻬﻮﻝ ﺑﻮﺩﯾﻢ ﺍﻻﻥ
ﮐﺠﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺮﯾﻢ !؟!؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 20:34
+6
-2
☺SAEED☻
☺SAEED☻
قابل توجه اون آهن پرست که عشق رو به آهن فروخت, برایت یک خبر دارم !
دیگر به بنز و بی ام دبیلو آمار نده!
مازراتی نمایندگی گرفت در کشورت!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 19:53
+6
نیوشا
نیوشا
مگسی را کشتم
نه به این جرم که حیوان پلیدیست، بد، است
و نه چون نسبت سودش به ضرر یک به صد است
طفل معصوم به دور سر من می چرخید
به خیالش قندم
یا که چون اغذیه ی مشهورش، تا به آن حد، گَندَم
ای دو صد نور به قبرش بارد
مگس خوبی بود
من به این جرم که از یاد تو بیرونم کرد
مگسی را کشتم
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 19:46
+9
Alireza
Alireza
افتخار میکنم به ایرانی بودنم چون بخاطره ذره ذره از خاکش ده ها شایدم صدها نفر از جووناش خودشونو فدا کردن
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 19:20
+9

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ