یافتن پست: #کش

saman
saman
درود بر همگی
میخوام 1 حالی بهتون بدم 1کی از متنامو بزارم براتون شاید نفهمید ولی باید بفهمید میفهمید چی میگم؟
میگه که : شدم 1 زنجیری دیوونه ی احمقو دیگه ام خوب دردی نیست که نشه درک کرد
تو راهم سختی پیش بوده او سعی کردم . گرچه گنجی نبود که بشه کشف کرد
رو دنیا شکی نیستو میشه شر کرد باش. هرچند مردی نیست که بشه جنگ کرد
همه چی واضحه.تو روزم میشه درد و دید. پس دیگه عهدی نیست که باشیم شبگرد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 13:15
+1
Alireza
Alireza
فقط یه زن ایرانی
درباره زندگی دخترش میگه: شوهرش خیلی خوبه همش میبرتش مسافرت و تو خونه هم خیلی کمکش میکنه حتی پوشک بچه را هم خودش عوض میکنه ، دخترم خوشبخت شد واقعا!
درباره زندگی پسرش میگه:بیچاره هر چی پول در میاره باید خرج سفرهای خانم کنه!
از سر کار هم که خسته میاد خونه خانمش کلی ازش کار میکشه حتی زورش میاد پوشک بچشو خودش عوض کنه، پسرم بد بخت شد واقعا!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 10:26
+5
ebrahim
ebrahim
ژانر معلمایی که اول سال میومدن میپرسیدن بابات چیکاره اس رو یادتونه؟ که بدونن کیو زیاد باید تحویل بگیرن ! مام کلکشونو فمیده بودیم ! یه بار معلم ازم پرسید:
_ شغل بابات چیه؟
+ بیکاره
- خب نمیشه که . پس چرخ زندگیتون چطور میچرخه؟
+ خانوادگی میشینیم تو چرخ و فلک با هم میچرخیم !

از کلاس انداخت منو بیرون بی جنبه :|
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 10:06
+2
Alireza
Alireza
حکومت نظامی میشه به غضنفر میگن ازساعت 9به بعدهرکس رودیدین با تیر بزنید . ساعت 7 غضنفر یه نفرو با تیرمیزنه میگن چرا اینو کشتی ؟ میگه آدرسی که این داشت تا ساعت 10هم پیدا نمیکرد !{-33-}

فر{-33-}{-33-}{-33-}{-33-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 08:37
+3
☺SAEED☻
☺SAEED☻
لره مسجد میسازه ، کسی نمیره تابلو میزنه نماز صبح یه رکعت، بدون وضو نشسته ، شکسته،دارزکش ، گوز آزاد،همراه با کیک و ساندیس
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 00:37
+6
-1
mehrshad kabiri
mehrshad kabiri
سال 90در یک نگاه:
قذافی...
روح الله داداشی.....
نصرتی و شیث ......
اختلاسه هزار میلیاردی
... ... پ نَ پ ....
گلدن گلاب.......
استیو جابز ......
گلشیفته
[!] و [!] ...
طلا دلار سکه
قیمت های سر به فلک کشیده
اُسکار فرهاد ی...
و.....
با همه خوب و بدش گذشت....
با آرزوی سالی بهتر
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 00:34
+5
☺SAEED☻
☺SAEED☻
نمی دونم این وقت شبی چرا یهو هوس قلیون کردم
جاتون خالی میکشم و میام :دی{-49-}{-41-}
16 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 23:49
+7
Danial
Danial
افسوس که زندگی فقط بازی بود

تقدیر خودش به مردنم راضی بود

در محکمه ی عدل،عدالت گم شد

آنکس که مرا کشت،خودش قاضی بود
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 22:05
+2
benyamin
benyamin
برای کشتیهای بی حرکت
موجها تصمیم می گیرند . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 21:42
+5
Danial
Danial
یادت باشه : تعطیلات بزودی تموم میشه وبعدش سرکار و مدرسه و دانشگاه رفتنه که انتظار تورو میکشه !
بازم ۱سال کار و خستگی!
(ستاد کوفت کردن تعطیلات نوروزی)
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 21:29
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ