ali rad
خداوندا٬اگر دل در سینه ام همچنان می تپید تمامی تنفرم را بر تکه یخی مینگاشتم و سپس طلوع خورشیدت را انتظار می کشیدم.
maryam
قلبم را عصب کشی کرده ام دیگر نه از سردی نگاهی می لرزد و نه از گرمی آغوشی می تپد . . . . . .
آرزویم این است ...
نرود اشک در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد
نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز
و به اندازه هر روز تو عاشق باشی
عاشق آن که تو را می خواهد
و به لبخند تو از خویش رها میگردد
و تو را دوست بدارد به همان اندازه، که دلت می خواهد
سال نو بر همه مبارک
ronak
دلم♥ می خواهد تنهایی ام را روی آسمان ابری به تصویر بکشم ودرزیر بارش باران
تمام دلتنگی هایم رابشویم.دلم♥ می خواهد در غروبی زیبا در کنار ساحل آرزوها
به هوای توبال وپر بزنم ودستهای خسته وگرمم راآشیانی برای پرندگان عاشق
کنم.♥♥دلم می خواهد
ronak
من خسته ام از اين زندگي .
من دردميکشم وقتي خنده هايم را از سرشوق تعبير ميکنند
من ميشکنم درثانيه ثانيه اين روزها
من خم ميشوم در هرغروب بي تو
من ،من....... اين منه اواره ديگر چيز ازش نمانده است که برايت از شکستنش،
از دلگيريش از بي کسيش بگويم.
نه نه اشتباه نکن اري همه هستند اماهمه کس من تويي که بي کسم کردي
من کم اورده ام.......
من از همین تریبون اعلام میکنم که باکسی مشکل ندارم!
1391/01/15 - 15:47اینا هم همش صحبت بود.همین !!
ey milade tarso to az onae hasti k hamsare ayandar bege mast siyahe begi na ye akhm kone begi ghalat kardam meshki range eshghe ... akhe to k aberoe maro bordi naeime khanom shahab hoseyni ham to halgham ama kolan ye kalvasan az zaher nemishe bateno shenakht ... faghat amo farhade dash tiaaaaaaam




1391/01/15 - 20:24ey jan ghorbo0nesh beram!

1391/01/15 - 23:23eyval dari!
khodet dari
1391/01/15 - 23:42
1391/01/15 - 23:45