یافتن پست: #کش

Tiam Mohseni
Tiam Mohseni
بهرام رادان!!
27 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 19:15
+10
-2
ali rad
ali rad
خداوندا٬اگر دل در سینه ام همچنان می تپید تمامی تنفرم را بر تکه یخی می‌نگاشتم و سپس طلوع خورشیدت را انتظار می کشیدم.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 19:08
+5
Alireza
Alireza
دیشب تو تختخوابم دراز کشیده بودم و آسمان زیبای پر ستاره رو تماشا میکردم که یهو به فکرم رسید پس این سقف اتاقم کو{-36-}{-36-}
آخرین ویرایش توسط Belondy در [1390/12/27 - 17:08]
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 17:07
+7
مهسا
مهسا
@Amir فــرداهـایــی کـه هیــچ وقـت نمیـرسند هم خوبــی است

بـرای بـودن،

بـرای بهتـر داشتـن،

بـرای یـک نفـس راحـت کشیـدن،


...{-35-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 16:48
+4
Alireza
Alireza
یه روز یه آقای با سوادی میره خونه [!]. [!] واسش مرغ میکشه .
اقا باسواده میگه زحمت کشیدین حالا یه نون پنیری دور هم میخوردیم چرا زحمت کشیدید؟
[!] میگه اشکالی نداره 4 تاشو سگ خورده یکیشم شما بخور چی میشه مگه؟{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}
آخرین ویرایش توسط Belondy در [1390/12/27 - 16:46]
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 16:46
+4
maryam
maryam
قلبم را عصب کشی کرده ام دیگر نه از سردی نگاهی می لرزد و نه از گرمی آغوشی می تپد . . . . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 16:05
+3
آرزویم این است ...

نرود اشک در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد
نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز
و به اندازه هر روز تو عاشق باشی
عاشق آن که تو را می خواهد
و به لبخند تو از خویش رها میگردد
و تو را دوست بدارد به همان اندازه، که دلت می خواهد

سال نو بر همه مبارک
23 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 14:39
+6
ronak
ronak
دلم♥ می خواهد تنهایی ام را روی آسمان ابری به تصویر بکشم ودرزیر بارش باران
تمام دلتنگی هایم رابشویم.دلم♥ می خواهد در غروبی زیبا در کنار ساحل آرزوها
به هوای توبال وپر بزنم ودستهای خسته وگرمم راآشیانی برای پرندگان عاشق
کنم.♥♥دلم می خواهد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 13:37
+2
sasan pool
sasan pool
یک چیز جالب یکی از آشنا های ما برامون ماهی فرستاد مادرم که پاکش کرد توی شکمش خاویار بود.{-16-}{-16-}{-16-}{-16-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 13:37
+2
ronak
ronak
من خسته ام از اين زندگي .
من دردميکشم وقتي خنده هايم را از سرشوق تعبير ميکنند
من ميشکنم درثانيه ثانيه اين روزها
من خم ميشوم در هرغروب بي تو
من ،من....... اين منه اواره ديگر چيز ازش نمانده است که برايت از شکستنش،
از دلگيريش از بي کسيش بگويم.
نه نه اشتباه نکن اري همه هستند اماهمه کس من تويي که بي کسم کردي
من کم اورده ام.......
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 13:24
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ