یافتن پست: #کش

vahid lahiji
vahid lahiji
با اعتماد به نفس ترین انسان در کهکشان راه شیری !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/16 - 21:50
+6
ebrahim
ebrahim
..... برید تو دیدگاه بخونید
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/16 - 21:38
+7
ebrahim
ebrahim
هشدار جدی به دختران مجرد ایرانی

به زودی دختران چینی با مهریه کم وارد کشور می شوند!

صغری جین هو یانگ: ۲ سکه بهار آزادی،
صاحب آپارتمان شخصی در پكن، دختر حاجی

سمیه شان جان هو: ۲ سکه بهار آزادی،
Miss Word 2009چین، دكترای هوا فضا

سکینه تانگ یو شوآ: ۱سکه بهار آزادی،
بابا ننه پول دار، مطیع و سربه راه تضمینی

رقیه سان شی مون: ۴سکه بهار آزادی،
با دختر خاله اضافه

عفت جینگ مین: ۳ سکه بهار آزادی،
تك فرزند مادرمرده

حبیبه اون چون: 5 سکه بهار آزادی،
با ارائه رضایت قبلی جهت زن دوم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/16 - 21:22
+10
عسل ایرانی
عسل ایرانی
چــه زیبــاست وقتـی میفهمـی

کسـی زیــر ایـن گنبد کبــود

انتظــارت را میـکشد
...
چــه شیــرین است

طعــم چنـد کلمــه کــه میگــوید :

<< کجــایــی>> ...؟
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/16 - 21:04
+7
mehrshad kabiri
mehrshad kabiri
اگر وقتی شخصی را که دوست داری در آغوش می‌گیری، در میان بازوانت می‌لرزد ..

اگر لبهایش بر روی لبهایت همچون آتش سوزنده هستند ..
.
اگر بسختی نفس می‌کشد ..
.
اگر در دیدگانش برق و درخشندگی خاصی می‌بینی ..
.
ولش کن بره پی کارش .. چون آنفلوانزا داره ..!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/16 - 19:25
+4
☺SAEED☻
☺SAEED☻
دوست داشتن را از دختر کوچکی یاد گرفتم که در دفتر نقاشی اش عکس خورشید را سیاه کشیده بود تا پدر کارگرش زیر آفتاب نسوزد!!!
5 دیدگاه  •   •   •  1390/12/16 - 18:45
+3
ramin
ramin
اداره کل مخابرات کشور به هموطنان لر برای هزارمین بار هشدار داد که با کارت هوشمند سوخت نمیتوان به جایی زنگ زد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/16 - 16:44
+5
نیوشا
نیوشا
اُسکــل كـه ميگــن همـیـنــه هــــا
مشخصـاتِ پرنده ای بنام اسکل !
====================
قیافه اش را نگاه کنید عین بیشعورهاست بخاطر همین به یه نفر که حاضر نیست از مغزش استفاده کنه میگن اسکل.
در خصوصیات این پرنده نوشته اند که او وقتی برای زمستان غذا جمع آوری میکند طولی نمی کشد که محل نگهداری آنها را فراموش میکند و بخاطر همین با مشکل مواجه می شود ، یا هنگام خانه سازی فراموش می کند که خانه اش را کجا ساخته است و اگر از لانه اش بیرون بیاید راه بازگشت را پیدا نمیکند ...
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/16 - 15:27
+9
mina_z
mina_z
تو تبلیغه میگه، فلان صابون %۹۹ باکتریها رو میکشه. من از همینجا به اون %۱ باکتری، به خاطر این ایستادگیِ پر غرور و پر افتخارشون تبریک میگم...!{-18-}{-18-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/16 - 14:26
+8
reza
reza
وقتي پسرا دور هم خلوت ميکنند چي ميگن؟؟!!( واسه همينه که پيداشون نيست)


?- بدبخت حسين دلت بسوزه همون دختري که به تو پا نميداد من رفتم شمارشو گرفتم



?- واي پسر ! اين دختره دانشجو که توي کلاس ماست رو ديدين عجب هيكلي داره !



?- من بدجوري عاشقش شدم . اگه اين خوشکله با من دوست بشه من همه ي دوست دخترهام رو کنار ميگذارم .



?- بچه ها اين دختره رو ديدين که مانتو صورتي ميپوشه و يه عينک آفتابي هم ميزنه . وقتي هم که توي دانشگاه را ميره هيچکي رو تحويل نميگيره .



?- ما اينيم ديگه بالاخره شماره رو داديم به دختره



?- بچه ها من ميخونم شماها دست بزنيد ... توي کوچمون دختره قد بلنده ...



?- بر و بچ جاتون خالي امروز رفتيم کافي نت يه رومي رو به گند کشيديم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/16 - 14:22
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ