sasan pool
شب که می شود
بساطِ رویا می گستراند
خیالت در دلم
و تا گرگ و میش چشمها
مرا با قطار آرزو ها
راهی تو می کند
از سد حادثه ها می گذراند
و مرا تا ایستگاه آخر
که آن را عشق خوانند
مسافر می کند
و در آن ایستگاه متروک
تا سقوط خورشید
صدای پای تو را
انتظار می کشم...
mah3a
گاهی حوصله ی کودک درونم سر می رود
میرود یک ویفر از توی کشو برمی دارد
کاغذش را باز می کند ، گاز می زند
گاهی هم نق نق می کند
که یکی بیاید ، بغلش کند و برایش قصه بگوید
تا او خوابش ببرد ..
saeed
تـو به احساستــــ بیامـــوز نفـــس نکشـــد هـــوای دل ها آلــودستــــ اینجـــا فاصـ ـ ـ ـله ی یکــــ عشـــق تا عشـــق بعدیــــ یکــــ نـ ـ ـخ سیگـ ـ ـار استـــــ !
maryam
می بخشم کسانی را که هر چه خواستند
با من ، با دلم ، با احساسم کردند
و مرا در دور دست خودم تنها گذاردند
و من امروز به پایان خودم نزدیکم ،
پروردگارا. به من بیاموز در این فرصت حیاتم
آهی نکشم برای کسانی که دلم را شکستند
......
ebrahim
تو تهران حکومت نظامی بوده، فرمانده به سرباز میگه که تو اینجا کشیک بده، از هفت شب به بعد هرکسی رو خیابون دیدی در جا بزنش. حرفش که تموم میشه، تا میاد بره سوار ماشینش شه، میبینه صدای گلوله اومد. برمیگرده میبینه سربازهه زده یک بدبختی رو کشته! داد میزنه: احمق! الان که تازه ساعت پنج بعد از ظهره! سربازه میگه: قربان این یک آدرسی پرسید که عمراٌ تا ساعت نه شب هم پیداش نمیکرد!
ebrahim
خیلی حالش خراب بود از زمین و زمان بریده بود رفتم تو زندگیش ... خیلی طول نکشید که حالش خوب شد تشکر کرد و رفت تو زندگی یکی دیگه,,,,,,,,,,
mah3a
بـعـضـیا فـکـر میکنن خیلی بارشونه ..
ما هم به عنوان یک خر زحمتکش قبولشون داریم!!
نه شکر نمی کنم بی خیال هم نمی شم جای من بودی همین می گفتی.
1390/12/17 - 18:32y ro0o0z mishe u khob mishi o yeko ino behet migeeeeeeeee.....
1390/12/17 - 18:33hamine...in charkhey zendegie
یک روزی میشه من میمیرم اون روز توی مراسم من کسانی میان و از ته دلشون گریه می کنن و آرزو میکنن من ببخشمشون اون روز خیلی دوست دارم چه روز خوبی اون روز.
1390/12/17 - 18:35va.........khodam miam mkoshameta.............in ch harfie..........y kari kon ta zendei biyan be pat bioftano u to zendegit movafagho shado khandon bashi
1390/12/17 - 18:40شاد و موفق چه واژه های خنده داری هستن.این چیزا برای من وجود نداره.ولی غم و بد بختی و خیانت و دورویی دزدی و... هست.
1390/12/17 - 18:42