یافتن پست: #کش

sasan pool
sasan pool
چه دنیای بی عدالتی هست.یک نفر مثل من ارزوی مرگ داره ولی زنده میمونه و زجر میکشه.یک نفر که زندگی داره چند نفر دوستش دارن بچه داره سر شار از امید باید بمیره.واقعا که ته بی عدالتی به این میگن.{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}
6 دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 18:25
+1
sasan pool
sasan pool
‫شب که می شود
بساطِ رویا می گستراند
خیالت در دلم
و تا گرگ و میش چشمها
مرا با قطار آرزو ها
راهی تو می کند
از سد حادثه ها می گذراند
و مرا تا ایستگاه آخر
که آن را عشق خوانند
مسافر می کند
و در آن ایستگاه متروک
تا سقوط خورشید
صدای پای تو را
انتظار می کشم...‬
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 18:05
+1
mah3a
mah3a
گاهی حوصله ی کودک درونم سر می رود

میرود یک ویفر از توی کشو برمی دارد
کاغذش را باز می کند ، گاز می زند

گاهی هم نق نق می کند
که یکی بیاید ، بغلش کند و برایش قصه بگوید
تا او خوابش ببرد ..
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 17:54
+4
saeed
saeed
تـو به احساستــــ بیامـــوز نفـــس نکشـــد هـــوای دل ها آلــودستــــ اینجـــا فاصـ ـ ـ ـله ی یکــــ عشـــق تا عشـــق بعدیــــ یکــــ نـ ـ ـخ سیگـ ـ ـار استـــــ !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 17:01
+1
maryam
maryam
احساس سوختن به تماشا نمی شود

آتش بگیر تا که بدانی چه می کشم . . .{-31-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 14:59
+2
maryam
maryam
می بخشم کسانی را که هر چه خواستند

با من ، با دلم ، با احساسم کردند

و مرا در دور دست خودم تنها گذاردند

و من امروز به پایان خودم نزدیکم ،

پروردگارا. به من بیاموز در این فرصت حیاتم

آهی نکشم برای کسانی که دلم را شکستند

......
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 14:44
+2
ebrahim
ebrahim
‫تو تهران حکومت نظامی بوده، فرمانده به سرباز میگه که تو اینجا کشیک بده، از هفت شب به بعد هرکسی رو خیابون دیدی در جا بزنش. حرفش که تموم میشه، تا میاد بره سوار ماشینش شه، میبینه صدای گلوله اومد. برمیگرده میبینه سربازهه زده یک بدبختی رو کشته! داد میزنه: احمق! الان که تازه ساعت پنج بعد از ظهره! سربازه میگه: قربان این یک آدرسی پرسید که عمراٌ تا ساعت نه شب هم پیداش نمیکرد!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 13:57
+6
ebrahim
ebrahim
خیلی حالش خراب بود از زمین و زمان بریده بود رفتم تو زندگیش ... خیلی طول نکشید که حالش خوب شد تشکر کرد و رفت تو زندگی یکی دیگه,,,,,,,,,,
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 13:36
+4
☺SAEED☻
☺SAEED☻
یکی از ۲ راهی‌های زندگی وقتی‌ است که نمی‌دانید در شیشه‌ای مقابل‌ تان را باید «بکشید» یا «فشار دهید» !
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 00:21
+4
mah3a
mah3a
بـعـضـیا فـکـر میکنن خیلی بارشونه ..

ما هم به عنوان یک خر زحمتکش قبولشون داریم!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 00:17
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ