mah3a
مطمئنی که تو مرا کنار گذاشته ای؟؟ تو مرا کنار گـــذاشـتـــی ای کــه تــلــخــــم کـــنـــی...؟؟
شــرابــی شــدم نــابـــــــــــ !!!! حـالـا خــمــاری ام را بکش...!
mah3a
افسوس آن زمان که باید دوست بداریم کوتاهی میکنیم آن زمان که دوستمان دارند لجبازی میکنیم و بعد برای آنچه از دست رفته آه میکشیم.......................
sasan pool
Jamal Molaee 1:57pm Mar 8
دریا هم که باشی
هر چقدر بزرگ
هرچقدر عمیق
روزی روزگاری
اتش دلت
فوران می کند
موج دردهایت
بالا میرود
نعره می کشد
می خروشد
پیش می رود ومی رود
ومعلوم نیست
ساکنان
کدام
ساحل نزدیک به تورا
در هم
خواهدکوبید............
reza
تو ای شکوهمند من
شکوه دلپسند من
تو آن ستاره بودی
که مهر آسمان شدی
زمهر برترآمدی
فرازکهکشان شدی
به دره ها نگاه کن
به ژرف دره ها نگر
به تکه سنگهای سرد
به ذره ها نگاه کن
به من بتاب
که سنگ سرد دره ام
که کوچکم
که ذره ام
به من بتاب
مرا زشرم مهر خویش آب کن
مرا به خویش جذب کن
مرا هم آفتاب کن
حمید مصدق
mah3a
چه زیبـــــاست
وقتـی می فهمـی کسی زیر این گنبد کبــــود انتـــــظارت را می کشد
چه شیــرین است طعـم چند کلمه کــه می گـوید :
" کجــایــی" ...؟
mah3a
سر کلاس زبان خارجه استاد از رفیقم چیزی پرسیده که باید به انگلیسی جوابشو میداده.
چند ثانیه طول کشید واون همون طور که داشت فکر میکرد با خنده گفت :
....loading, please wait
reza
پر است خلوتم از ياد عاشقانه ی او ** گرفته باز دل کوچکم بهانه ی او
نسيم رهگذر اين بار هم نياورده ** به دست قاصدکي نامه يا نشانه ی او
مسافران همه رفتند و باز جا ماندم ** کدام جاده مرا مي برد به خانه ی او؟
در اشتياق زيارت به خواب مي بينم ** کبوترانه نشستم بر آستانه ی او
منو دوبال شکسته، من و دودست نياز ** چگونه پر بکشم سمت آشيانه ی او؟
غروب ابري پاييز مي چکد در من ** پرم ز هق هق باران کجاست شانه ی او؟
maryam
خسته ام از تظاهر به ایستادگی از پنهان کردن زخم هایم زور که نیست ! دیگر نمیتوانم بی دلیل بخندم و با لبخندی مسخره وانمود کنم همه چیز رو به راه است....!
............اصلأ دیگر نمیخواهم که بخندم میخواهم لج کنم ، با خودم ، با تو ، با همه ی دنیا...! چقدر بگویم فردا روز دیگریست و امروز بیاید و مثل هر روز باشی....؟؟!
خسته ام .... از تو .... از خودم....از همه ی زندگی ..... میخواهم بکشم کنار !
از تو ... از خودم..... از همه ی زندگی .....