یافتن پست: #کش

نیوشا
نیوشا
خبر مهم و جدید
این عکس، آخرین کشف اخترشناسان است. عکسی از سیاره ای که نزدیکترین سیاره به کره زمین است و تا کنون برای میلیونها سال در میان غبار ناپدید بوده است. ناسا اعلام کرده است که این عکس شگفت آور را از سیاره تازه کشف شده دیگزون در همسایگی زمین گرفته است.
:-)

شوخی کردم. این عکس، تصویر زیر ماهیتابه هست و هیچ ارتباطی با سیاره نداره :-)
دیدگاه  •   •   •  1390/12/13 - 13:40
+6
benyamin
benyamin
یه روز یه گجشک آبادانی با یک کامیون تصادف می‌کنه،، راننده کامیون نگران پیاده می‌شه و بدن نیمه جان گنجشک رو میبره خونه و اون رو پانسمان میکنه و میذاره توی قفس...
بعد از یه مدتی‌ گجشک به هوش میاد و با تعجب دور و برشو نگاه میکنه و بلند می‌شه و میله‌های قفس رو میگیره و فریاد میزنه؛
یعنی‌ مو راننده رو کشتوم؟ یعنی‌ مو توی زندانم؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/12 - 18:21
+1
jalal
jalal
من زندگی را دوست دارم ولی از زندگی دوباره می ترسم

دین را دوست دارم ولی از کشیش ها می ترسم

قانون را دوست دارم ولی از پاسبان ها می ترسم

عشق را دوست دارم ولی از زن ها می ترسم

کودکان را دوست دارم ولی از آئینه می ترسم

سلام را دوست دارم ولی از زبانم می ترسم

من می ترسم پس هستم

این چنین می گذرد روز و روزگار من

من روز را دوست دارم ولی از روزگار می ترسم

(حسین پناهی)
دیدگاه  •   •   •  1390/12/12 - 12:58
+9
ali rad
ali rad
بعضی وقتها یکی میره توالت دیر میکنه..........................میگیم میترسم خودشم رفته پاییین
نمومه بارزش کشف شد
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 19:52
+4
sasan pool
sasan pool
دوستان عزیزان بزرگوران هم کیشان همشهریان دانشجویان اساتید نگاه کنید جون من به این عکس نگاه کنید این همه مسئول رفتن شرکت سایپا دیزل از کامیون جدید رونمایی کنن کامیون نبود از یک تیکه یونلیت رونمایی کردن.واقعا که من به این مسئولین زحمت کش تبریک میگم.{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 19:48
+3
mah3a
mah3a
وحشت از عشق که نه ، ترسم از فاصله هاست
وحشت از غصه که نه ، ترسم از خاتمه هاست
ترس بیهوده ندارم ، صحبت از خاطره هاست
صحبت از کشتن ناخواسته عاطفه هاست
کوله باری پر از هیچ ، که بر شانه ماست
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 18:47
+3
mah3a
mah3a
زندگی به سبک بدبختها.
نه-غذایی برای خوردن.
نه خبری برای شنیدن.
نه-کسی"برای دیدن و نه هوایی برای نفس کشیدن.
اسمش میشه زندگی کوفتی!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 16:17
+4
arman
arman
دوستت دارم" جمله به افتضاح کشیده شده ای است که: مردان فاحشه آن را در گوش زنانی زمزمه می کنند که تنها رسالتشان یک شب هم بستری ست... و در انتهای این هم آغوشی هر زن تنها خطی خواهد شد در انتهای چوب خطهایشان
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 15:59
+1
mah3a
mah3a
با زندگی قهر نکن ، دنیا منت هیچ کس رو نمی کشه...........................
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 13:31
+3
ebrahim
ebrahim
دیشب تو تختخوابم دراز کشیده بودم و آسمان زیبای پر ستاره رو تماشا میکردم که یهو به فکرم رسید پس این سقف اتاقم کو
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 13:27
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ