یافتن پست: #کش

poria
poria
برگی از اعترافات دختران: بچه که بودیم هر کس ما رو میدید لپامون رو میکشید و میگفت: عروس من میشی خشکله؟؟؟
خب لامصبا!!! حالا که بزرگ شدیم و به شماها نیاز داریم کدوم گوری هستین؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 20:37
+3
مهسا
مهسا
دقت کردین هر موقع دارین سشوار میکشین حتی اگه تو خونه تنهام باشین هی حس میکنین یکی صداتون میکنه؟{-12-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 20:31
+4
سحر
سحر
هفت رنگ...
درآمدم , تا دل بی احساست را

با خود به یکرنگی بکشانم...!
...
هفتاد رنگ...
بازی کردی...!
تا سیاهم کنی..
دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 20:03
+4
poria
poria
مامانه به بچش میگه میدونم شیطون گولت زد موهای خواهرتو کشیدی. بچه هه میگه: آره ولی لگدی که زدم تو شکمش ابتکار خودم بود!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 19:57
+3
poria
poria
خانمی به آشپز خانه رفت و دید همسرش با یک مگس کش اینطرف و آنطرف میچرخد.
پرسید : چیکار میکنی؟
همسرش پاسخ داد : مگس شکار میکنم!
آه چند تا کشتی؟
پنج تا، سه مذکر و دو مونث!!
همسرش با تحیر پرسید : چجوری جنسیتشونو فهمیدی؟
شوهرش گفت : آخه سه تاشون روی شیشه خالی آبجو بودن و دو تا روی تلفن!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 19:28
+3
مهسا
مهسا
گربه رو دمه حجله کشتن به این میگن{-2-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 19:05
+3
مهسا
مهسا
شاخو شونه نکش عمو....{-39-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 18:13
+6
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
چرا هیکشی نیس{-16-}
منم رفتم مهمونی{-11-}
ویییییییییییییییییییییییییی{-7-}
6 دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 16:57
+5
عسل ایرانی
عسل ایرانی
تا لبی بر لب من می لغزد

می کشم آه که کاش این او بود

کاش این لب که مرا می بوسد

لب سوزنده آن بدخو بود

می کشندم چو در آغوش به مهر

پرسم از خود که چه شد آغوشش

چه شد آن آتش سوزنده که بود..
دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 15:57
+4
sasan pool
sasan pool
کاش میشد از میان قصه رویای تو

هیچگه بیرون نمی آمد دلم

کاش تا انتهای آسمان پر ز رویای تو بود این محفلم

کاش در تاریکی شب های من

نقش رویای تو نوری می کشید

آسمان پر از ستاره میشدو

بر سر تنهاییم خط میکشی
دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 15:24

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ