یافتن پست: #کش

parnian
parnian
زندگی به تعداد لحظاتی که نفس میکشی نیست!!!

به تعداد لحظاتیست که نفست بند می آید.....{-35-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 20:36
+3
مهسا
مهسا
حواسمون باشه دل آدما شيشه نيست که روي اون « هــا » کنيم بعد با انگشت قلب بکشيم بعد وايسيم آب شدنش رو تماشا کنيم و کيف کنيم !!! ... رو شيشه نازک دل آدما اگه قلبي کشيدي بايد مردونه پاش وايستي ... آره چه دختر چه پسر فرق نمي کنه بايد مرد باشي و « مردونه » پاش وايسي
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 18:26
+5
مهسا
مهسا
روی دیوار
روی سایه ای که به جا مانده از تو
چشـم می کشم و دهانی که بخندد
به این همه تنهایی و انتـظار ...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 18:04
+4
مهسا
مهسا
گـــاهی بـاید به دور خـود یک دیــوار تنهایی کشید
نـه بـرای اینکه دیگران را از خـودت دور کنی
بلکـه بـرای اینکه ببینی
بــرای چه کســـانی اهمیت داری
کــه این دیوار را بشکنند...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 16:48
+5
zahra
zahra
همه می گن دوست داشتن تو درد زیادی به آدم می ده ... اما مندرد خیلی بیشتری کشیدم چون تو دوستم نداشتی
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 16:42
+4
مهسا
مهسا
هر روز نبودنت را
بر دیوار خط کشیدم
ببین این دیوار لا مروت
دیگر جایی برای خط زدن ندارد
خوش به حال تو
که خودت را راحت کردی
یک خط کشیدی تنها
آن هم روی من . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 16:38
+4
نیوشا
نیوشا
زندگی تنها نفس کشیدن نیست . زندگی راستین زمانی است که نفس انسان می گیرد!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 16:07
+6
مهسا
مهسا
دستمال کاغذی را با اشک هایت تر کن

و روی قلبت بکش!

عشق همچنان در وجودت نفس میکشد

فقط کمی خاک گرفته است !
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 15:55
+5
ronak
ronak
[!] داشت لره رو میزد و میگفت : اکبر میکشمت . یکی رد میشده میگه نزنش گناه داره . لره میگه بذار بزنه من که اکبر نیستم !!!!
9 دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 13:51
+4
ronak
ronak
مدتهــــاست مجـــازی می خـــندیم

مــــجازی شـــآدیم

مــــــجازی عـــــــــاشق می شویـــــم

مجـــازی همدیگه رو دلــــداری میدیم

امــــــــــا ................

واقـعی تنـــهاییم

واقعی درد میــــــکشیـــم

واقعی از عشقـــــــهای مجــــازی لطمه می بینیـــــم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 12:54
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ