zahra
همه می گن دوست داشتن تو درد زیادی به آدم می ده ... اما مندرد خیلی بیشتری کشیدم چون تو دوستم نداشتی
نیوشا
زندگی تنها نفس کشیدن نیست . زندگی راستین زمانی است که نفس انسان می گیرد!
ronak
مدتهــــاست مجـــازی می خـــندیم
مــــجازی شـــآدیم
مــــــجازی عـــــــــاشق می شویـــــم
مجـــازی همدیگه رو دلــــداری میدیم
امــــــــــا ................
واقـعی تنـــهاییم
واقعی درد میــــــکشیـــم
واقعی از عشقـــــــهای مجــــازی لطمه می بینیـــــم