یافتن پست: #کش

moein
moein
سلام به همگی دوستان من و ارش امشب پیش هم دیگه ایم و خیلی هم داره بهمون خوش میگذره کسی نمیاد پیش ما؟؟؟{-36-}{-36-}{-36-}
16 دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 01:45
+5
مهسا
مهسا
زن که باشی عادت می کنی به نارو خوردن....! به اینکه "آدم"ت برود با "حوا"ی دیگری و تنها شریک تنهائی ات تنهایت بگذارد.... و بی آدم شوی بی هوا ..... هم نفست برای دیگری نفس بکشد... تو دیگر نفس نداری برای ادامه... و چقدر سخت است اینگونه مردن!
7 دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 01:11
+7
-1
ebrahim
ebrahim
‫ولنتاین چیست ؟
روزی که تنهاییمان را چند برابر به رخمان میکشد!{-31-}
6 دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 00:36
+9
ebrahim
ebrahim
این کارمندای وزارت امور خارجه دقیقا واسه چی حقوق میگیرن؟... ما که با هیشکی در ارتباط نیستیم‬
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 00:34
+8
hadith
hadith
غضنفر بابچش دعواش میشه میگه به خدا اگه به خاطره یارانه نبودمیکشتمت!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 23:35
+5
kiss
kiss
ما پیغام دوست داشتنمان را با دود بهم میرسانیم / نمیدانم آن سو برای تو تکه چوبی هست ؟من که اینجا جنگلی را به آتش کشیدم....!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 21:46
+2
محمد
محمد
دراز کشيده بودم لب استخر ... دوستم ميگه آفتاب مي گيري؟
پـَـ نـَـ پـَـ با خورشيد مسابقه گذاشتيم، هر کي ديرتر بخنده برندس
دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 16:31
+7
sasan pool
sasan pool
از قدیم گفتن تساوی حقوق زن و مرد.به این مطلب طنز در دیدگاه نگاه کنید.
3 دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 15:52
+5
سحر
سحر
ولنتاین چیست ؟
روزی که در سال یک بار
تنهاییمان را چند برابر به رخمان میکشد
دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 15:44
+6
sasan pool
sasan pool
هستی ام را به آتش کشید/سوختم من ندیدی ندیدی
مرگ دل آرزویت اگر بود/مانده بودی اگر میشنیدی
{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 15:37
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ