یافتن پست: #کش

ebrahim
ebrahim
اگه فیس بوک خیلی وقت پیش وجود داشت چی میشد ؟

انسانهای اولیه : آتش را کشف کردیم = 41576 لایک
کامنت اول : داداش دمت گرم لینک دانلودشو بزار دارم از سرما یخ میزنم

... لئوناردو داوینچی : امروز نقاشی مونالیزا رو تموم کردم ،
میتونین عکس پروفایلتون قرارش بدین
کامنت مونالیزا : مرسی عزیزم بوس بوس

آلبرت انیشتین : فیلم نحوه شکافتن اتم رو از اینجا دانلود کنید
مردم هیروشیما و ناکازاکی : دیسلایک ، بی شرف <img src=(" title=":((" />
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 18:49
+7
ronak
ronak
بابا کشتیش ولش کن
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 16:30
+4
فکل مکل
فکل مکل
از نظر خودم زیباترن نقاشی که تاحالا کشیدم همینه
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 15:12
+8
mehdi
mehdi
دختره داااااااااااااااااااااااف امروز خفن پا میداد....حوصله نگا کردنشم نداشتم رامو کشیدم رفتم..همچی آدمی شدم جدیدنا.....:D
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 15:05
+4
فکل مکل
فکل مکل
نقاشی که خودم با پینت کشیدم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 15:01
+6
parnian
parnian
آنها که گفته اند : "دوری و دوستی" یا طعم دوستی نچشیده اند ، یا درد دوری نکشیده اند ... !!!
6 دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 14:12
+6
sepideh
sepideh
با زندگی قهر نکن ؛ دنیا منت هیچکس رو نمی کشه!!‬
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 13:46
+5
ronak
ronak
جوجه کشی راه انداختی والا به خدا
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 13:31
+5
sepideh
sepideh
اصلا میدونید پسرا فقط 3 ثانیه طول میکشه تا عاشق بشن...؟! ثانیه اول: اوووووف نیگاش کن ...عجب دافیه لامصب ...! ثانیه دوم: صداشم که بامزه ست بی شرف ثانیه سوم: من عاشقش شدم :)))‬
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 12:49
+5
sepideh
sepideh
زخم که میخوری مزه مزه اش کن....!!!حتما نمکش آشناست
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 12:44
+5
-1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ