یافتن پست: #کش

محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
· صدای خرپفش کشتمون ! تکونش دادم از خواب پریده، میگه سر صدام اذیتت می‌کنه ؟میگم پـَـــ نــه پـَـــ جنس صداتو دوست دارم می‌خواستم بت بگم سعی‌ کن تو اوج که میری رو تحریرات بیشتر کار کنی‌
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 20:22
مهسا
مهسا
یک دنیا دوستی ,یک بغل عشق.ویک کلام محبت رو میان این آسمون کبود و ساختمان های سر به فلک کشیده گم کرده ام! چشم ها دیگر نمی خندند...!!! و انگشتها در پی شمارش اسکناس غافل از شبنم و بارانند. بعضی دلها پوسیده اند...!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 20:18
+2
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
میگه:ضامن آهو همون امام رضاس؟ میگم: پـَـــ نــه پـَـــ قسمتی از آهوست که اگه بکشیش آهو منفجر میشه!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 19:42
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
· صدای خرپفش کشتمون ! تکونش دادم از خواب پریده، میگه سر صدام اذیتت می‌کنه ؟میگم پـَـــ نــه پـَـــ جنس صداتو دوست دارم می‌خواستم بت بگم سعی‌ کن تو اوج که میری رو تحریرات بیشتر کار کنی‌
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 19:38
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
مامانه به بچه هه میگه میدونم شیطون گولت زد موهای خواهرتو کشیدی! بچه هه میگه پـَـــ نــه پـَـــ من اونو گول زدم ولی لگدی که زدم تو شیکمش ابتکار خودم بود
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 19:37
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
به صحرا میگم قلیونو پاس بده میگه میخوای بکشی؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ دیدم موقعیتش خوبه حیفه گل نشه
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 19:37
+1
مهسا
مهسا
می بخشم کسانی را که هر چه خواستند با من ، با دلم ، با احساسم کردند و مرا در دور دست خودم تنها گذاردند و من امروز به پایان خودم نزدیکم ، پروردگارا. به من بیاموز در این فرصت حیاتم آهی نکشم برای کسانی که دلم را شکستند
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 19:36
+3
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
دوستم امروز قراره بیاد شرکت دنبالم. بهش میگم با ماشین میایی؟ گفت پـَـــ نــه پـَـــ یه موتور میگیرم میپرم ترکش میام
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 19:36
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
مهمون اومده شرکت از من میپرسه ببخشید اینجا سرویس بهداشتی هم دارین؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ وقتی نیاز به wc پیدا می کنم میکشم بالا تف می کنم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 19:36
+1
فکل مکل
فکل مکل
بچه ها این نقاشی رو خودم با موبایل کشیدم چطوره؟؟؟؟
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 19:26
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ