یافتن پست: #کش

rAmin
rAmin
به خاطر بسپاریم همراهی خدا با انسان مثل نفس کشیدن است: آرام، بی صدا، همیشگی{-34-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 13:34
+3
sasan pool
sasan pool
توی فیلم سیسیلی یا حماسه سالوادور جولیانو دایی به سالوادور میگه.مردم زمین نمی خواستن مردم نون می خواستن.تو اشتباه کردی آخرش هم بهترین دوستش سالوادور میکشه .و من دفعه اول که دیدم گریه کردم.روحیه من لطیف دیگه.چه میشه کرد. {-26-}{-26-}{-26-}{-35-}{-35-}{-35-}{-49-}{-49-}{-49-}{-41-}{-41-}{-41-}{-41-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 13:28
مهسا
مهسا
آنها که گفته اند "دوری و دوستی" یا طعم دوستی نچشیده اند ، یا درد دوری نکشیده اند! لعنتـــــــــــ به هرچه دوری و دوستی ...!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 04:52
+4
مهسا
مهسا
اگر با گرگها زندگی میکنی زوزه کشیدن را بیاموز من در روزگاری زندگی میکنم که تنها خدایش از پشت خنجر نمیزند..
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 04:20
+3
مهسا
مهسا
بعضی آدمهــــــا یهـو میــان . . . ! یهـو زندگیـتـــــو قشنگ میکنن . . . ! یهـو میشن همــــــه ی دلخـوشیت . . . ! یهـو میشن دلیـل خنــــــده هات . . . ! یهـو میشن دلیل نفس کشیــــدنت . . . ! بـعــــد همینجـوری یهـو میــــــرن . . . ! یهـو گنـــــــــــد میـزنن بـه آرزوهــــات . . . ! یهـو میشن دلیل همــــــــه ی غصــه هات و همـــــــه ی اشکات . . . ! یهـو میشن سبب بالا نیـــومدن نفسـت . . . !
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 04:06
+3
ALI SHABAN
ALI SHABAN
هميشه چنين بوده است کسي را که خيلي دوست داري، زود از دست مي دهي پيش از آنکه خوب نگاهش کني. پيش از آنکه تمام حرفهايت را به او بگويي ، پيش از آنکه همه لبخندهايت را به او نشان بدهي مثل پروانه اي زيبا، بال ميگيرد و دور مي شود ، فکر مي کردي ميتواني تا آخرين روزي که زمين به دور خود مي چرخد و خورشيد از پشت کو ه ها سرک مي کشد در کنارش باشي
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 03:21
+4
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
میگه من دارم خودم و برای این عوضی میکشم حالیش میشه؟پــــ نــه پـــــ واسه بعضیا بمیری، یا برینی یكیه !! نفهمن نمی فهمن !
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 02:21
+2
ALI SHABAN
ALI SHABAN
سرزميني که اسطوره هاي خويش را فراموش کند به اسطورهاي کشورهاي ديگر دلخوش مي کند فرزندان چنين دودماني بي پناه و آسيب پذيرند . (( ارد Orod )
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 01:12
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
سوار تاکسی شدم. یارو صدای ضبطشو تا ته زیاد کرده بود. میگم میشه صدای ضبطتونو کم کنید؟ میگه اذییتتون میکنه؟! پَ نه پَ گفتم کم کنی این یه تیکشو من بخونم ببینی صدای کدوممون بهتره! پـَـــ نــه پـَـــ mc
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 23:35
+5
zahra
zahra
اسپری سوسک کش زدم به سوسکه، سوسکه افتاده به پشت دست و پا میزنه...هم خونه ایم اومده میگه داره جون میده..؟ پـَـَـ نَ پـَـَــــ قیافه تورو دیده از خنده ریسه رفته
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 23:09
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ