یامین بهادری هنرمند پاپ و خوش صدای کشورمان در کشور استرالیا کنسرتی را برگزار کرد.
به گزارش مجلهی موسیقی ملودی این کنسرت شنبه سوم سپتامبر ۲۰۱۱ در ساعت ۸ در شهر ملبورن استرالیا اجرا شد.
این کنسرت نخستین حضور بنیامین در کشور استرالیا بود و در ادامهی این برنامه این هنرمند پاپ ایران تور کنسرتهای جهانی خود را آغاز کرد.
در این کنسرت بنیامین با گروه خود به روی صحنه رفت و منتخبی از بهترین قطعاتی که تاکنون از او در ایران منتشر شده را برای علاقمندان به موسیقی ایران در استرالیا اجرا کرد.
بر اساس این گزارش بنیامین بهادری بعد از انتشار آلبوم «۸۸» چندین بار روی صحنه رفت که اجراهای بسیار موفقی بودند. بنیامین بهادری این روزها آلبوم جدیدش را نیز آماده انتشار دارد
یک خاطره از دوران بچگیم براتون بگم.پدر من موقعه که من به دنیا آمدم توی کار صادرات و واردات بود.اون زمان یک دوست خارجی داشت که سکن سوئد بود بهش میگفتن اریک.این بنده خدا میدونست که من بچه هستم.برای من شکلات آورد.گفت این برای ساسان هست.من هم اون بسته گنده رو گرفتم رفتم برای خودم همشو خوردم .بعد از اینکه اریک رفت.بابام آمد گفت ساسان بیا ببینم شکلات چی کار کردی؟من هم کگفتم خوردمش.گفت اون همه رو تو خوردی.گفته آره برای من آورده بود من هم خوردمش.بیچاره خورد تو ذوقش.خدا رحمتش کنه.خیلی مرد زحمت کشی بود .هر روز صبح هم موقعه مدرسه رفتن در میرفتم می رفتم زیر میز ناهار خوردی بیچاره مامانم و بابام می افتادن زیر میز من و ببرن مدرسه.
به دوستم میگم:بیا با هم دیگه یه سفر خارج از کشور بریم بابا!میگه:بریم عشق و حال و ....اره اره دیگه!نه؟بهش میگم: پـَـــ نــه پـَـــ بریم امر به معروف و نهی از منکر دختر بسر خارجی ها!
آهای آدمهایی که ادعای ِ شعورتان دنیا را برداشته! با شما هستم " ترک کردن ِ آدمها هم آدابی دارد ! اگر آداب ِ ماندن نمیدانستید لااقل درست ترکشان کنید تا تَرَک برندارند..
خدایا بگو هرگز سفر کردی ، سفر با چشم تر کردی – خدایا اگه تو درد عاشقی رو میکشیدی ، تو هم زجر جدایی به تلخی می کشیدی اگه چون من به مرگ آرزوها می رسیدی – پشیمان می شدی از اینکه عشق رو آف[!].
این روزها کسی به خودش زحمت نمی دهد یک نفر را "کشف" کند, زیبایی هایش را بیرون بکشد … تلخی هایش را صبر کند… آدم های امروز دوستی های کنسروی می خواهند؛ یک کنسرو که فقط درش را باز کنند بعد یک نفر شیرین و مهربان از تویش بپرد بیرون و هی لبخند بزند و بگوید حق با توستــــــــــــــ ...!
- سوار تاکسی شدم. یارو صدای ضبطشو تا ته زیاد کرده بود. میگم میشه صدای ضبطتونو کم کنید؟ میگه اذییتتون میکنه؟! پـــــــ نه پــــــــ گفتم کم کنی این یه تیکشو من بخونم ببینی صدای کدوممون بهتره!!!!
یامین بهادری هنرمند پاپ و خوش صدای کشورمان در کشور استرالیا کنسرتی را برگزار کرد.
1390/10/25 - 22:11به گزارش مجلهی موسیقی ملودی این کنسرت شنبه سوم سپتامبر ۲۰۱۱ در ساعت ۸ در شهر ملبورن استرالیا اجرا شد.
این کنسرت نخستین حضور بنیامین در کشور استرالیا بود و در ادامهی این برنامه این هنرمند پاپ ایران تور کنسرتهای جهانی خود را آغاز کرد.
در این کنسرت بنیامین با گروه خود به روی صحنه رفت و منتخبی از بهترین قطعاتی که تاکنون از او در ایران منتشر شده را برای علاقمندان به موسیقی ایران در استرالیا اجرا کرد.
بر اساس این گزارش بنیامین بهادری بعد از انتشار آلبوم «۸۸» چندین بار روی صحنه رفت که اجراهای بسیار موفقی بودند. بنیامین بهادری این روزها آلبوم جدیدش را نیز آماده انتشار دارد
فکر کنم اولش یه "ب" کپی نشد ..
1390/10/25 - 22:13ترو خدا!!!
1390/10/25 - 22:15آره راست میگی خب از اون پیج دیگم آوردم !!!
ممنون از دقتت!
kashki manam budam
1390/10/25 - 23:42حرف دل منو زدی! "زهرا"
1390/10/25 - 23:47