یافتن پست: #کش

ALI SHABAN
ALI SHABAN
::::كنسرت بنيامين در استراليا برگزار شد::::: ::دیدگاه رو بخونید::
6 دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 22:10
+5
sasan pool
sasan pool
یک خاطره از دوران بچگیم براتون بگم.پدر من موقعه که من به دنیا آمدم توی کار صادرات و واردات بود.اون زمان یک دوست خارجی داشت که سکن سوئد بود بهش میگفتن اریک.این بنده خدا میدونست که من بچه هستم.برای من شکلات آورد.گفت این برای ساسان هست.من هم اون بسته گنده رو گرفتم رفتم برای خودم همشو خوردم .بعد از اینکه اریک رفت.بابام آمد گفت ساسان بیا ببینم شکلات چی کار کردی؟من هم کگفتم خوردمش.گفت اون همه رو تو خوردی.گفته آره برای من آورده بود من هم خوردمش.بیچاره خورد تو ذوقش.خدا رحمتش کنه.خیلی مرد زحمت کشی بود .{-26-}{-26-}{-26-}هر روز صبح هم موقعه مدرسه رفتن در میرفتم می رفتم زیر میز ناهار خوردی بیچاره مامانم و بابام می افتادن زیر میز من و ببرن مدرسه.
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 21:32
+2
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
يارو اومده مي بينه همکارم توي اتاق نيست باز مي پرسه خانم فلاني نيست؟ پـَـــ نــه پـَـــ هستن. افتادن پشت اون کمد. با خط کش بزن در بياد.
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 20:48
+3
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
به دوستم میگم:بیا با هم دیگه یه سفر خارج از کشور بریم بابا!میگه:بریم عشق و حال و ....اره اره دیگه!نه؟بهش میگم: پـَـــ نــه پـَـــ بریم امر به معروف و نهی از منکر دختر بسر خارجی ها!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 20:46
+1
مهسا
مهسا
آهای آدمهایی که ادعای ِ شعورتان دنیا را برداشته! با شما هستم " ترک کردن ِ آدمها هم آدابی دارد ! اگر آداب ِ ماندن نمیدانستید لااقل درست ترکشان کنید تا تَرَک برندارند..
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 20:28
+4
elahe
elahe
خدایا بگو هرگز سفر کردی ، سفر با چشم تر کردی – خدایا اگه تو درد عاشقی رو میکشیدی ، تو هم زجر جدایی به تلخی می کشیدی اگه چون من به مرگ آرزوها می رسیدی – پشیمان می شدی از اینکه عشق رو آف[!].
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 20:08
+4
elahe
elahe
چشمانت چشمانت هستی ام را به دار می کشند روحم را تا کجا می برند چشمانت زندان تاریکیست سیه چشمانت از محبس چشمانت رهایم کن
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 19:45
+5
مهسا
مهسا
این روزها کسی به خودش زحمت نمی دهد یک نفر را "کشف" کند, زیبایی هایش را بیرون بکشد … تلخی هایش را صبر کند… آدم های امروز دوستی های کنسروی می خواهند؛ یک کنسرو که فقط درش را باز کنند بعد یک نفر شیرین و مهربان از تویش بپرد بیرون و هی لبخند بزند و بگوید حق با توستــــــــــــــ ...!{-39-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 18:58
+6
gamer
gamer
- سوار تاکسی شدم. یارو صدای ضبطشو تا ته زیاد کرده بود. میگم میشه صدای ضبطتونو کم کنید؟ میگه اذییتتون میکنه؟! پـــــــ نه پــــــــ گفتم کم کنی این یه تیکشو من بخونم ببینی صدای کدوممون بهتره!!!!
5 دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 18:21
+3
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
می گم اسوکا که می ره سایت نفس می کشه ها می گه چون پست نمی ده می گم پـَـــ نــه پـَـــ از وقتی می یاد می شینه رو صورت سایت خفش می کنه تا بخوادبره
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 00:11
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ