یافتن پست: #کش

مهسا
مهسا
آنان که عشق را می فهمند عذاب میکشند و آنان که عشق را نمی فهمند عذاب میدهند
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 17:48
+2
mina_z
mina_z
میگن کریستف کلمب وقتی رسید به امریکا سرش رو از پنجره کشتی کرد بیرون از یه سرخ پوست پرسید داداش اینجا آمریکاست؟ سرخ پوسته گفت پـَـَـ نــه پـَـَــــ ژاپنه ما هم چون شلوار پامون نیست از خجالت قرمز شدیم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 16:24
+5
mina_z
mina_z
از خونه زنگ زدم فست فود غذا بیارن، طرف میگه بفرستم واستون؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ آپلود کن، لینکش رو بده، دانلود میکنم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 16:23
+5
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
پسر همسایمون تو پارک داشت بریک دنس می رقصيد یکی اومده بعد نیم ساعت تماشا میگه ایشون داره میرقصه؟ گفتم: پـَـــ نــه پـَـــ شربت خاکشیر خورده می خواد ته نشین نشه!!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 16:18
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
یارو نشسته کنار خیابون نوک دماغش چسبیده به زمین دوستم میگه :معتاده؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ میخواد انعطاف بدنشو به رخ بکشه!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 16:18
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
مهمون اومده شرکت از من میپرسه ببخشید اینجا سرویس بهداشتی هم دارین؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ وقتی نیاز به wc پیدا می کنم میکشم بالا تف می کنم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 16:16
+2
ronak
ronak
غضنفر میره ژاپن مسافرکشی میکنه،هر کی سوار میشه میگه وای تو که تازه پیاده شدی :)))
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 16:11
+2
rAmin
rAmin
شعر طنز شاعر زن میگه : به نام خدایی که زن آفرید حکیمانه امثال ِ من آفرید خدایی که اول تو را از گل و بعداً مرا از خشت آفرید! برای من انواع گیسو و موی برای تو قدری چمن آفرید! مرا شکل طاووس کرد و تو را شبیه بز و کرگدن آفرید! به نام خدایی که اعجاز کرد مرا مثل آهو ختن آفرید تو را روز اول به همراه من رها در بهشت عدن آفرید ولی بعداً آمد و از روی لطف مرا بی کس و بی وطن آفرید خدایی که زیر سبیل شما بلندگو به جای دهن آفرید! وزیر و وکیل و رئیس ات نمود مرا خانه داری خفن! آفرید برای تو یک عالمه کِیْسِ خوب شراره، پری، نسترن آفرید برای من اما فقط یک نفر براد پیت من را حَسَنْ آفرید! برایم لباس عروسی کشید و عمری مرا در کفن آفرید پاسخ شاعر مرد: به ‌نام خداوند مردآفرین که بر حسن صنعش هزار آفرین خدایی که از گِل مرا خلق کرد چنین عاقل و بالغ و نازنین خدایی که مردی چو من آفرید و شد نام وی احسن‌الخالقین پس از آفرینش به من هدیه داد مکانی درون بهشت برین خدایی که از بس مرا خوب ساخت ندارم نیازی به لاک، همچنین رژ و ریمل و خط چشم و کرم ت{-20-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 15:42
+3
ronak
ronak
نفس نمیکشد هوا، قدم نمیزند زمین،،، سکوت میکند غزل،،،، بدون تو یعنی همین...
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 14:28
+4
rAmin
rAmin
آموخته ام که وقتی ناامید میشوم ، خداوند با تمام عظمتش ناراحت میشود و عاشقانه انتظار میکشد که به رحمتش امیدوار شوم . {-14-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 13:38
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ