یافتن پست: #کم

sasan pool
sasan pool
یکی دو سال پیش یک مینی سریال شبکه 2 پخش کرد به نام اخرین پدر خوانده هرچی می گردم پیداش نمی کنم کسی میتونه به من کمک کنه ؟{-57-}{-57-}{-57-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 20:57
+6
aB'Bas S
aB'Bas S
حامد بهداد
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 20:50
+7
aB'Bas S
aB'Bas S
طرف با اسم مهسا جووون اومده تو يه فروم ، ميگه :

من مشکل کامپيوتري دارم ميشه کمکم کنيد ؟

سي چهل نفر راهنماييش کردن کلي هم لايک گرفت !

مشکلش که حل شد گفت : بچه ها … دمتون گرم !

اسمِ من عباسه ، نوکرم که مشکلمو حل کردين

اول با اسم خودم اومدم ، هيشکي جوابمو نداد{-28-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 20:40
+7
sasan pool
sasan pool
فیلم سیسیلی یا حماسه سالوادور جولیانی با بازی بی نظیر کریستفر لمبرت که در نقش سالوادور هست داستان جوانی هست که می خواد حق کشاورز ها رو از زمین دار ها و حاکمان ظالم بگیره یک جایی عمو یا دایی سالوادور میگه مردم زمین نمی خواستن مردم نون می خواستن.که این دیالوگ بی نظیر هست.در این فیلم خیانت عشق شجاعت انقلاب و همه چیز و میبینید.این هم پوستر فیلم.حتما ببنید.یادم رفت بگم این فیلم بر اساس رومان ماریو پوزو نویسنده رومان پدر خوانده هم هست.
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 20:35
+4
maryam
maryam
لعنتی

تمام این مدت دل داشتی و حکم لازم نکردی!؟

.

.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 19:54
+5
sasan pool
sasan pool
خبر مهم خبر مهم خخخخخبببببببببررررررررررررررررررممممممممممممممهههههههههههمممممممم.
محمد رویانیان امروز اعلام کرد تیم فوتسال پرسپولیس در بازی گیتی پسند تبانی کرد.البته رویانیان عنوان کرد تعدادی بازیکن بودن نه مربی و کادر فنی تیم.بعد هم در مورد انحلال یا جریمه تیم هم کمیته انضباطی و مسئولین فوتسال تصمیم میگیرن.
6 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 19:14
+7
-2
mah3a
mah3a
دلتنگی یعنی
عکسش رو روی لپ تاپ بزرگ کنی
و به عکسش بگی دیونه چی کم گذاشتم که رفتی؟
و اشک بریزی...!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 19:00
+5
mah3a
mah3a
سلامتیه اونایی که
ممکنه زیر بار سختی ها و مشکلات کم بیارن
ولی هیچ وقت
واسه کسی که دوسش دارن کم نمیزارن.....!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 18:47
+6
ali rad
ali rad
یــادم بــاشـــد ، امشب بعضی از آرزوهایم را دم در بگذارم

تــا رفتگـــر ببــــرد ! بیچــاره او ...


ما بقــی را هم نقــدا" بــا خود بــه گور می بـــرم

ما بقــی همــان " آرزوی بــا تــو بودن " است...


نتــرس جانکم !

حتــی آرزوی ِ داشتنت را هم بــه کســی نمی دهم ..
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 18:34
mah3a
mah3a
ه سلامتی پت و مت
که هیچ وقت جلو مشکلات کم نمیاوردن!!
و پشت همو خالی نمیکردن...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 17:23
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ