یافتن پست: #کم

امیرحسین هاشمی
امیرحسین هاشمی
در ترول
به خدا حرکت ازطرف شماهم بد نیست ! نه ؟
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 02:08
+5
ramin
ramin
وقتی یك دوست جزئی از خاطرات خوب زندگیت شده باید برای بودنش ازش تشكر كنی...

"متشكرم كه هستی"
11 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 01:19
+8
☺SAEED☻
☺SAEED☻
دوستان با اجازتون منم کم کم رفع زحمت می کنم
خوابای خوب ببینید
تا فردا خداحافظ{-49-}{-41-}{-35-}
6 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 01:07
+10
ronak
ronak
نشان مخصوص حاکم بزرگو که یادتونه این دفه نمی خواد اخترام بذارید همون لایکم کافیه{-38-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 01:06
+8
benyamin
benyamin
با دوستم تو صف عابر بانک وایستادیم یارو با موتور اومده بقلمون میگه اقا عابر بانک سالمه گفتم.پ نه پ خرابه ما اینجا وایستادیم نوبتمون بشه با دکمه هاش اتل متل توتوله بازی کنیم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 00:22
+4
شاهین
شاهین
برق رفته بود و بهیاری که برای کمک به زائو آمده بود ناچار شد از دختر سه ساله زائو کمک بگیره.

دخترک سه ساله چراغ قوه را نگه داشت و با چشم های گردشده شاهد تولد برادرش بود.
بهیار بچه را از دوپا گرفت و زد توی پشتش و بچه گریه کرد.
بهیار از دخترک پرسید: راجع به چیزی که دیدی چی فکر می کنی؟
بچه گفت: اون از اول هم نباید می رفت اونجا. دوباره بزن در کونش.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 00:17
+5
☺SAEED☻
☺SAEED☻
سلام خدمت شما دوستان عزیز
شب همتون بخیر
ازتون تقاضا دارم به بروز رسانیه این گروه کمک کنید . خیلی پست ها کم شده
ممنونم ازتون
عیدتون پیشاپیش مبارک{-49-}{-41-}{-35-}{-23-}
18 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 23:20
+9
-1
aB'Bas S
aB'Bas S
اگر گناه وزن داشت؛

هیچ کس را توان آن نبود که قدمی بردارد،

خیلی ها از کوله بار سنگین خویش ناله میکردند،

و من شاید؛ کمر شکسته ترین بودم.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 23:09
+5
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
روانشناسی رانندگی :
اینایی که وقتی میشینن تو ماشین حاضرن ۴۵ دقیقه کمربند ایمنی رو بگیرن تو دستشون ولی این بیلبیلکِشو جا نندازن ؛ کلا آدمای صبورین !!!
{-42-}
آخرین ویرایش توسط sin_sin در [1390/12/25 - 22:35]
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 22:34
+8
mitra
mitra
طرز تهیه در کامنت!
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 21:46
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ