ronak
کاش اون لحظه ای که یکی ازت میپرسه "حالت چطوره؟" و تو جواب میدی "خوبم!" ، کسی باشه که محکم بغلت کنه و آروم تو گوشت بگه: "میدونم خوب نیستی..."
ronak
کمی
تو را تشنه ام
یک جرعه نفس
بر لبانم بریز
siavash
مهربانی تا کی . . .
بگذار سخت باشم و سرد !!!
باران که بارید . . .
چتر بگیرم و چکمه !!!
خورشید که تابید . . .
پنجره ببندم و تاریک !!!
اشک که آمد . . .
دستمالی بردارم و خشک !!!
دل که رفت . . .
نیشخندی بزنم و سوت !!!
درد آمد . . .
دایوررت کنم ب جای دیگم و بخندم !!!
تکیه گاه شدم . . .
جا خالی بدم و زمین خوردنشُ نگاه کنم !!!
اس اُمد . . .
جواب ندم گوشیمو خاموش کُنم !!!
باختم . . .
بزنَم زیرشُ و قبول نکنم !!!
کسی آمد . . .
بی توجه باشم و بیخیال !!!
siavash
عزيزم تو خيلي خوب بودي
تنها چيزي که کم داشتي،
لياقت بود!
ramin
زیباترین حکمت دوستی ، به یاد هم بودن است ، نه در کنار هم بودن . . .
محمد
هنر نمایی دختری با ردپا روی برف!
در چند هفته گذشته هنرمندی به نام سونیا هنریچد به کمک پنج تن دیگر از دوستانش توانستند یک اثر هنری بر روی برف ایجاد کند. نکته جالب در مورد این اثر این است که تمام آن به وسیله قدم زدن و رد پا ایجاد شده است.
tamanna
روزگاریست همه عرض بدن می خواهند* همه از دوست فقط چشم و دهن می خواهند* دیو هستند ولی مثل پری می پوشند* گرگ هایی که لباس پدری می پوشند*آنچه دیدند به مقیاس نظر می سنجند* عشق ها را همه با دور کمر می سنجند* خوب طبیعیست که یکروزه به پایان برسد* عشق هایی که سر پیچ خیابان برسد - بابا ايول به من _