یافتن پست: #کم

ronak
ronak
کاش اون لحظه ای که یکی ازت میپرسه "حالت چطوره؟" و تو جواب میدی "خوبم!" ، کسی باشه که محکم بغلت کنه و آروم تو گوشت بگه: "میدونم خوب نیستی..."
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 16:31
+7
مهسا
مهسا
همیشه از خوبی های دوستت برای خودت یه دیوار بساز ، اگه روزی بدی دیدی فقط یه آجر کم کن ، بی انصنافیه که دیوار رو خراب کنی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 16:31
+9
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
برنمیگردی که برنگرد
که میدانمبهیچگاه بر نمیگردی
نمی خواهم داشته باشمت،
نترسفقط بیا
در خزان خواسته هام

کمی قدم بزن

تا ببینمت
دلم برای راه رفتنت تنگ شده است..
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 16:23
+10
ronak
ronak
کمی
تو را تشنه ام
یک جرعه نفس
بر لبانم بریز
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 16:22
+7
siavash
siavash
مهربانی تا کی . . .

بگذار سخت باشم و سرد !!!

باران که بارید . . .

چتر بگیرم و چکمه !!!

خورشید که تابید . . .

پنجره ببندم و تاریک !!!

اشک که آمد . . .

دستمالی بردارم و خشک !!!

دل که رفت . . .

نیشخندی بزنم و سوت !!!

درد آمد . . .

دایوررت کنم ب جای دیگم و بخندم !!!

تکیه گاه شدم . . .

جا خالی بدم و زمین خوردنشُ نگاه کنم !!!

اس اُمد . . .

جواب ندم گوشیمو خاموش کُنم !!!

باختم . . .

بزنَم زیرشُ و قبول نکنم !!!
کسی آمد . . .

بی توجه باشم و بیخیال !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 16:17
+4
siavash
siavash
عزيزم تو خيلي خوب بودي
تنها چيزي که کم داشتي،
لياقت بود!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 16:02
+4
ramin
ramin
زیباترین حکمت دوستی ، به یاد هم بودن است ، نه در کنار هم بودن . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 15:06
+6
محمد
محمد
هنر نمایی دختری با ردپا روی برف!

در چند هفته گذشته هنرمندی به نام سونیا هنریچد به کمک پنج تن دیگر از دوستانش توانستند یک اثر هنری بر روی برف ایجاد کند. نکته جالب در مورد این اثر این است که تمام آن به وسیله قدم زدن و رد پا ایجاد شده است.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 13:13
+4
*vorojak*
*vorojak*
ای بابا چی بگم...!!{-2-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 12:41
+5
tamanna
tamanna
روزگاریست همه عرض بدن می خواهند* همه از دوست فقط چشم و دهن می خواهند* دیو هستند ولی مثل پری می پوشند* گرگ هایی که لباس پدری می پوشند*آنچه دیدند به مقیاس نظر می سنجند* عشق ها را همه با دور کمر می سنجند* خوب طبیعیست که یکروزه به پایان برسد* عشق هایی که سر پیچ خیابان برسد - بابا ايول به من _
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 11:46
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ