یافتن پست: #کم

Hossein Behzadi
Hossein Behzadi
‫یه جایی باید دست آدما رو بکشی , نگهشون داری , صورتشون رو میون دستات محکم بگیری , یه تکون محکم بهشون بدیو بگی :
ببین
کُره بز
من دوسِت دارم , چرا نمی فهمی ؟!
آخه به چیت مینازی که داری اینجوری شلنگ تخته میندازی اُلاغ ؟!
... کی می تونه تو رو به اندازه من دوست داشته باشه لامصب ؟!
ولی میخوای بازم بری ؟!
باشه , برو به سلامت
برات آرزو می کنم یه روزی یه جایی تو زندگیت یاد این لحظه بیفتی ,یاد روزهایی که دنبالت دویدم و فرار کردی , روزهایی که گریه کردم و خندیدی , روزهایی که منو عشقمو به تمسخر گرفتی ...
آرزو میکنم یه جایی از زندگیت بدجوری منو کم داشته باشی
اون روز حالِ امروز منو میفهمی
حالا برو ببینم میتونی خوش باشی
اون روز حال و روزت دیدنیست .‬
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 23:53
+3
ali rad
ali rad
هنوز هم هستند دخترانی که تنشان بوی محبت خالص میدهد...

بکرند...

نابند...

احساساتشان دست نخورده است..

لمس نشده اند،

...... باور نکرده اند،

تحقیر نشده اند..

آری ، هنوز هم هستند ! نادرند ! کمیاب اند ! پاک اند !

روزی که قرار می شود کنار گوش کودکی لالایی بخوانند ، شرمشان از نام " مادر " نمی شود !

و زیر آغوش همسرشان ، چشمانشان را نخواهند بست که با رویای دیگری سر کنند....!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 23:18
+2
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
این روزها هیچ چیز سر جایش نیست!!

جزتو....بدجور جاگرفتی در دلم
15 دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 23:17
+5
mah3a
mah3a
زرشک
مـا باده می زنیم و شمــا دست می زنی؟
ای شیخ! گوشه ها به من مست می زنی

مخمور و بی طهارت و لاقید و بی نماز...
هر طعنه ای که باشد از این دست،می زنی

ما را مزن که خود به خفا می زنی و گاه
یک بست نیز صورت اگر بست، می زنی

تـــا گشتِ محتسب برسد، از پی لگد-
حد نیز بهــر مست به پیوست می زنی

زیر قبای من به خدا جام باده نیست
بهر خدا ببین به کجا دست می زنی!

افراط باده نوشی مــــــا را به دل مگیر
توی سبــو هنوز کمی هست،می زنی؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 22:33
+8
ronak
ronak
این تخت چی کم داره به نظرتون؟؟؟؟
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 22:21
+7
jalal
jalal
خیلی زیاد درگیر روزمرگی زندگی شده ایم. اما اگر کمی از بالاتر به زندگی نگاه کنیم زندگی فقط به اندازه نگاه کردن به این عکس طول می کشد. این مدت کم ارزش بغض و کینه و دشمنی با همدیگر را دارد؟ بهتر نیست از فرصت کم برای مهربانی با همدیگر استفاده کنیم؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 22:05
+7
مهسا
مهسا
عشق یعنی پاک ماندن در فساد ! آب ماندن در دمای انجماد !

در حقیقت عشق یعنی سادگی ! در کمال برتری ، افتادگی ... !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 21:57
+8
مهسا
مهسا
@ronak میخوام بیام کنار تو، تا یه کمی لوست کنم
اگه کسی اونجا نبود ، یواشکی بوست کنم!{-35-}
{-54-}{-49-}
19 دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 21:39
+7
jalal
jalal
به تو پرواز را اموختم و رهایت کردم تا ستاره ی دنباله دار باشی.... کاش با تو از عشق می کفتم تا بیاموزی کمی وفادار باشی! بادبادک کوچک من!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 21:38
+5
siavash
siavash
بی حوصله ام !
دست خودم نیست ...
کمی دلتنگ فردایم !
فردایی که
تو می آیی ؛
... شاید
من نباشم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 21:31
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ