یافتن پست: #کم

sasan pool
sasan pool
ببخش از چیز هایی که من نداشتم/تو عشق باسه تو کم گذاشتم
آخه لحظه ای من پر غم بود/بودم با تو خیلی کم بود
کاش میشد دنیا مال بود/تو زمین و آسمون مال من بود
قدرت خدا مال من بود/که نریو که نریو
باور می کردی که دستاتو میگیرم/یا خدا میشدم و دنیاتو میگیرم
یا انقدر در میزنم که /نه نمیتونم با کس دیگه ای بمیرم
{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/15 - 19:11
+3
maryam
maryam
اگر درد داری... تحمل کن...
روی هم که تلنبار شد...
دیگر نمیفهمی کدام درد از کجاس...!
کم کم خودش بی حس میشود...!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/15 - 18:08
+2
ramin
ramin
طرف بهداشت اومدن سرکشی گاوداری به [!] گفتن شما به گاوهاتون چی میدیدگفت علف!جریمش کردن بار دوم که اومدن بازم همون سوال رو کردن [!] گفت ما به گاوهامون چلو کباب میدیم:-؟؟ باز هم جریمش کردن بار سوم اومدن باز هم همون سوال رو از [!] کردن [!] کمی فکر کرد بعد با خوشحالی گفت ما به گاوهامون پول تو جیبی میدیم هر چی دلشون میخواد بخرن بخورن ...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/15 - 16:08
+6
sasan pool
sasan pool
من نمیدونم چرا توی این 21 سال همه به من خیانت کردن.اون از فوتبال که اونجوری با من بازی شد بعد رفتم راگبی اون آشغال من و محروم کرد و نابودم کرد.اون هم از عشقم که خیانت کرد.کم کم معنی جدایی با معنی خیانت هم معنی شده.واقعا زندگی آشغالی هست به امید اینکه در سال جدید بمیرم به این آرزو که خیلی برام مهم هست برسم.{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/15 - 14:01
+2
امید
امید
نوشته ی یک معلم
"می خواهید در آینده چه کاره شوید؟ الگوی شما چه کسی است ؟..."
ادامه در دیدگاه...
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/15 - 13:53
+2
ramin
ramin
مامانه به بچه هه میگه میدونم شیطون گولت زد موهای خواهرتو کشیدی! بچه هه میگه آره ولی لگدی که زدم تو شیکمش ابتکار خودم بود
دیدگاه  •   •   •  1390/12/15 - 01:04
+8
ronak
ronak
چه فرقی می کند عاشق تو باشم .. یا .. رنگین کمان .. وقتی که هر دو هفت خطید !!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/15 - 00:38
+8
ronak
ronak
داره بارون مياد خوب که نگاه کردم.

.

.

.

هوا که ابري نبود...

.اون فرشته ها هستن که دارن گريه ميکنن......

آخه يکي ازشون کم شده

مهربون ترين تولدت مبارک @niusha-nini
دیدگاه  •   •   •  1390/12/15 - 00:21
+6
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
رویانیان: برای تیم قدرتمند استقلال برابر الریان آرزوی موفقیت دارم
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/14 - 23:39
+4
-1
sasan pool
sasan pool
برای دیدنت ،


گشتم همه گل فروشی های شهر را ،


گل ها همه رنگ باخته ...


یک دسته بوسه آورده ام !
.......................................
مرد

اگر

بودم،

نبودنت را غروب‌هایِ زمستان

در قهوه‌خانه‌هایِ دوری

سیگار می‌کشیدم

نبودنت

دود می‌شد

و می‌نشست رویِ بخارِ شیشه‌هایِ قهوه‌خانه

بعد تکیه می‌دادم

به صندلی

چشم‌هایم را می‌بستم

و انگشتانم را دورِ استکانِ کمر باریکِ چایِ داغ حلقه می‌کردم

تا بیشتر از یادم بروی

نامرد اگر بودم

نبودنت را

تا حالا باید

فراموش کرده باشم



مرد نیستم اما

نامرد هم نیستم

عاشقم

و نبودنت

پیرهنم شده است
........................................
مرد

اگر

بودم،

نبودنت را غروب‌هایِ زمستان

در قهوه‌خانه‌هایِ دوری

سیگار می‌کشیدم

نبودنت

دود می‌شد

و می‌نشست رویِ بخارِ شیشه‌هایِ قهوه‌خانه

بعد تکیه می‌دادم

به صندلی

چشم‌هایم را می‌بستم

و انگشتانم را دورِ استکانِ کمر باریکِ چایِ داغ حلقه می‌کردم

تا بیشتر از یادم بروی

نامرد اگر بودم

نبودنت را

تا حالا باید

فراموش کرده باشم



مرد نیستم اما

نامرد هم نیستم

عاشقم

و نبودنت

پیرهنم شده است
دیدگاه  •   •   •  1390/12/14 - 22:34
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ