یافتن پست: #کم

sasan pool
sasan pool
کاش ته حس نوازشت ،


بجای هوس ،


کمی احساس بود ......
دیدگاه  •   •   •  1390/12/14 - 22:30
+4
maryam
maryam
کاش میفهمیدی قهر میکنم تا دستم را محکمتر بگیری و بلندتر بگویی بمان... نه اینکه شانه بالا بیندازی و آرام بگویی هرطور راحتی............
دیدگاه  •   •   •  1390/12/14 - 22:05
+2
t  @  r  @  n  e
t @ r @ n e
ای خدا “ویندوز” دل را باز کن یک “پرینت” از رحـمتت آغاز کـن “آپشن” غــم را خدایا مــکن فایل اشکم را خـدایا “ران” مکن نام تو “پسوورد” درهای بهشت آدرس “ایمیل” سایت سرنوشت ای خدا حــرف دلم با کی زنم “هلپ” میخواهم که “اف ۱″ مــیزنم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/14 - 18:20
+2
ali rad
ali rad
دل‌ من محکمه ایست که به من می‌گوید : " همه را دوست بدار ،
به همه خوبی‌ کن ،
و اگر بد دیدی ،
دل‌ به دریای محبت بزن و بخشش کن " !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/14 - 17:58
+3
armin
armin
التماسم مال ديروز بود
مال وقتي که نادان بودم

امــــروز
مي خواهي با او بروي؟؟؟؟
.
.
.
.
خیالی نیست , برو...

قرار نیست که همیشه من خوش باشم
پارسال من خوش بودم از اینکه در کنارت بودم
امسال دیگری خوش است برای با تو بودن
و سالِ بعد یکی دیگر
از تلاش دست نکش که چشم ملتی به توست!

تو رو مثله تفی انداختمت رو زمین هر کس
لیست زد نوش


به سلامتیه اونایی که جای اعتقاد به بهشت و جهنم و اون دنیا , به یه کم انسانیت توی این دنیا معتقد هستند
دیدگاه  •   •   •  1390/12/14 - 17:19
+7
t  @  r  @  n  e
t @ r @ n e
*

برای اینکه با یک مرد شاد باشید باید او را کاملا درک کنید و کمی دوست داشته باشید

*

برای اینکه با یک زن شاد باشید باید او را کاملا دوست داشته باشید و اصلا سعی نکنید که او را درک کنید

*
دیدگاه  •   •   •  1390/12/14 - 16:11
+1
iraj
iraj
داشتن مغز دلیل قطعی بر انسان بودن نیست ...
پسته و بادام هم مغز دارن ..

برای انسان بودن باید شعور داشت ,,,

حتی خیلی کم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/14 - 13:26
+3
امید
امید
مردها و زن ها دست کم در یک مورد اتفاق نظر دارند. هیچ کدام به زن ها اعتماد ندارند!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/14 - 10:33
+4
ramin
ramin
زنــدگی مانند بـازی حـکم اسـت ...
مـهم نیست که دست خوبی نداشـته باشیم ،
مـهم این است که یـار خوبـی داشـته باشیم ...!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/14 - 01:18
+3
ramin
ramin
قدیما ظرف یکبار مصرف نبود، دختر همسایه دوبار میومد،
یه بار نذری میاورد، یه بار میومد واسه ظرفش، آدم فرصت فکر کردن و تصمیم گیری داشت. بعد میگن چرا آمار ازدواج کم شده
شما دارین فرصتها رو از جوونا میگیرین... والا
دیدگاه  •   •   •  1390/12/14 - 00:41
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ