یافتن پست: #کم

aB'Bas S
aB'Bas S
سلامتی مادر
که وقتی غذا سر سفره کم بیاد
اولین کسی که از اون غذا دوس نداره خودشه . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/12 - 13:13
+6
benyamin
benyamin
دوستی ها کم رنگ
بی کسی ها پیداست

راست گفتی، سهراب!
آدم این جا، تنهاست.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/12 - 11:24
+4
aB'Bas S
aB'Bas S
كوتاهترين فاصله براي گفتن دوستت دارم يك لبخند است: ميخندي يا بخندم
sallam bachaa
9 دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 23:59
+5
ali rad
ali rad
چه تلخ محاکمه میشوند پائیز و زمستان که برای جان دادن به درخت جان میدهند وچه ناعادلانه کمی انطرفتر همه چیز به اسم بهار تمام میشود.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 23:29
+2
ebrahim
ebrahim
سلامتی خانم هایی که میخوان پارک دوبل کنن ، روسری لیز میخوره ، شال میافته از سرشون ، دکمه مانتو باز میشه ، دستشون میخوره به برف پاک کن ، اشتباهی میزنن تو ۴ به جا دنده عقب ، آخر سر هم خاموش میکنن
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 19:04
+3
ebrahim
ebrahim
والا ما بچه بودیم همش اون خانوم مجری مهربونه بودا خانوم رضایی!
میگفت: شما... مام میگفتیم: ما؟
میگفت: بعله شما که نزدیک تلویزیون نشستی، یکم برو عقبتر بشین!
مام میرفتیم عقب! بعد میگفت: یکم عقبتر!
آقا مام تا نزدیکیهای در ورودی میرفتیم عقب که نکنه لج کنه کارتون نشون نده..!
یعنی یه همچین اسکولای دوست داشتنی ای بودیم ما..!
.
.
.
واسه شمام اتفاق افتاده بود ؟ :))
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 18:58
+4
mah3a
mah3a
من کور هستم لطفا کمک کنید ...

روزی مرد کوری روی پله‌ های ساختمانی نشسته و کلاه و تابلویی را در کنار پایش قرار داده بود روی تابلو خوانده میشد:

من کور هستم لطفا کمک کنید.

روزنامه نگارخلاقی از کنار او می گذشت. نگاهی به او انداخت فقط چند سکه در داخل کلاه بود.
او چند سکه داخل کلاه انداخت و بدون اینکه از مرد کور اجازه بگیرد تابلوی او را برداشت آن را برگرداند و اعلان دیگری روی آن نوشت و تابلو را کنار پای او گذاشت و آنجا را ترک کرد.

عصر آن روز، روزنامه نگار به آن محل برگشت و متوجه شد که کلاه مرد کور پر از سکه و اسکناس شده است. مرد کور صدای قدمهای خبرنگار را شناخت و خواست اگر او همان کسی است که آن تابلو را نوشته بگوید که بر روی آن چه نوشته است؟
روزنامه نگار جواب داد: چیز خاص و مهمی نبود، من فقط نوشته شما را به شکل دیگری نوشتم. سپس با لبخندی متن تابلو را برای پیرمرد خواند:

امروز بهار است، ولی من نمیتوانم آنرا ببینم !!!!!

وقتی کارتان را نمی توانید پیش ببرید استراتژی خود را تغییر بدهید. خواهید دید
بهترینها ممکن خواهد شد. باور داشته باشید هر تغییر بهترین چیز برای زندگی است.
حتی برای کوچکترین
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 16:30
+6
mah3a
mah3a
یک حقیقت زندگی: هر چقدر به دیگران کمک کنی چند برابر ش از جایی که فکرشو نمکنی بهت کمک میشه میگی نه؟ شماره حساب منو یادداشت کن……….
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 15:50
+2
mah3a
mah3a
افتخار ملي ديگري براي ايران :
ثبت ركورد طولاني ترين شنا در آبهاي آزاد در كتاب گينس بنام يك ايراني و خليج هميشه فارس
_________________________________________________________________
محمد کبادی شناگر ایرانی که از کادر نجاتگران جمعیت هلال احمر ایران است ،با ۷۹۶ کیلومتر شنا در طول خلیج فارس ، رکورد جهانی گینس را در آب‌های آزاد جهان شکست.
به گفته کبادی چند کمپانی اماراتی به وی پیشنهاد ۲ میلیارد تومان پول به همراه اقامت در دوبی و تحصیل در مقطع دکتری دادند تا در عوض از پوشیدن پیراهن منقش به نام "خلیج همیشه فارس" خودداری و به جای آن آرم این شرکت ها را تبلیغ کند که او این پیشنهاد را نپذیرفته است.

زنده باد هرچی ایرانیه با غیرت و خلیج همیشه فارس
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 13:12
+3
شاهین
شاهین
ای بابا این فیسبوکم بویه غم گرفت کلی ناراحتم بچه ها یکم دلداریم بدید
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 01:38
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ