یافتن پست: #کم

mah3a
mah3a
اولویت برای ازدواج با دخترانی است که مهریه ی کمتری نسبت به بقیه دارند ...
حتی شما دوست دختر عزیز !
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 23:41
+5
سحر
سحر
حتی فکرش را هم نکن...!!
که بی تو...!!
سر به بیابان می گذارم...!!
یا اتاقکی در همسایگی تنهایی اجاره میکنم...!!
یا اینکه...!!
غم تو خم می کند کمر زندگیم را...!!
نه...!!
اما باور کن...!!
هر روز حسرت لحظه هایی را می خورم که مانندی ندارند...!!
و دلم کلی برای* لبخندهایم* می سوزد...!!
لبخندهایی که فقط *خرج تو *می شدند...!!
و...!!
به بزرگی خداوند قسم...!!
تمام خنده های امروزهایم...!!
طراوت یک تبسم کوتاه آن روزها را ندارد...!!
قبول کن...!!
که افکارت...!!
هردویمان را تباه کرد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 23:29
+3
t  @  r  @  n  e
t @ r @ n e
یکی از مزایای پسر بودن اینه که هرچقد دلت خواس میتونی گریه کنی، آخرش دستتو محکم بمالی به چشمت، هیچچچچی نمیشه! نه ریمیلت پخش میشه نه سایه ات بهم میریزه
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 22:43
+7
شاهین
شاهین
مگر در درگه 2یونی کسی نیست!!!!!!یار دلبر لایک گری نیست
دیوانه شوم لایکم ندی!!!!!!!که جز شادیت هدفی نیست
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 22:42
+4
ashkan
ashkan
از[!] میپرسن: درزلزله بم چقدرکمک مالی کردی؟ میگه والا اون موقع دستم تنگ بود انشاالله زلزله بعدی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 22:04
+4
-2
ebrahim
ebrahim
این مدت که اومدم تو نت انقد جملات شکست عشقی خوندم که دیگه کم کم داره باورم میشه یکی منو ول کرده رفته ...... )))))
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 21:44
+7
mah3a
mah3a
زندگي در حال بارگيري است، لطفا صبر کنيد...
...
اينجا سرعت خوشبختي بسيار کم است...!!!
تا زندگي ات لود شود ...
عمرت تمام شده...!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 20:31
+5
ali rad
ali rad
این دست هم
حکم
حکم تو
فقط بازی با دلم را
تمام کن …..!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 20:22
+2
حمید
حمید
شما بگین امکان وجود این شکلی که در عکس می بینید چجوری مکمنه؟!
5 دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 18:46
+7
☺SAEED☻
☺SAEED☻
دقت کردین اگر سرزمینم به جای گربه شبیه سگ بود شاید مردمانش به جای این همه بی چشم و رویی کمی با وفا بودن؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 16:38
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ