parnian
خدایا
هر دری را خواستی
" ز حکمت ببندی " قبلش یه آلارمی ٬ بوقی ٬ چیزی بده له نشیم لای در
☺SAEED☻
هفته طبیعت نزدیک!
رو شکم نخواب شهرداری هر سوراخی ببینه توش درخت میکاره...!!!
mehdi
بعضی ها واقعا شبیه سوراخ های اول کمربندن!همیشه هستن اما هیچ وقت به کارت نمیان
امیرحسین
به لاکپشت رحم خواهم کرد که پای دویدن ندارد
اما آهو خودش باید به خودش کمک کند..
mehdi
مرد ها سکوت نمي کنن...!
**فقط داد ميزنن**...
نمي تونن وقتي که ناراحت هستن...!
گريه کنن و بهونه بگيرن...!
فقط داد ميزنن...!
... ... ... اونا نمي تونن به تو بگن من رو بغل کن تا آروم شم...!
فقط داد ميزنن...!
نمي تونن بگن دلشون مي خواد تو آغوشِ تو گريه کنن...!
فقط داد ميزنن...!
ممکنِ خيلي تو رو دوست داشته باشن...!
اما نمي تونن صداشون رو مثل دختر بچه ها کنن و جيغ بزنن و بگن...!
عاشقتم...!
فقـــــــــــط داد ميزنن...!
اون همه اينا رو قورت مي ده که بگه يه مردِ...!
يه آدمِ محکم که مي تونه تکيه گاهت باشه...!
چون فقط داد ميزنه...!
از دادش دلگير نشو...!
گاهي دلش اونقدر ميگيره که فقط...!
داد ميـــــــــــــ ـــزنه...!ادامه ...—
ali rad
گاهی که دلم
به اندازه ی تمام غروبها می گیرد
چشمهایم را فراموش می کنم
اما دریغ که گریه ی ، دستانم نیز مرا به تو نمی رساند
من از تراکم سیاه ابرها می ترسم و هیچ کس
مهربانتر از گنجشکهای کوچک کوچه های کودکی ام نیست
و کسی دلهره های بزرگ قلب کوچکم را نمی شناسد
و یا کابوسهای شبانه ام را نمی داند
☺SAEED☻
بعضی ها واقعا شبیه سوراخ های اول کمربندن!همیشه هستن اما هیچ وقت به کارت نمیان
☺SAEED☻
من لحظه به لحظه
زیر ِ سنگینی ِ بزرگسالی جان می دهم
..
بیا و کودکم کن !
sasan pool
چشیدن مرگ
گواراست
آنگاه که زندگی
تلخ است
این واقعا دیدگاه من نسبت به مرگه.خدا بخواد مثل اینکه کم کم وقت مردن من رسیده به امید مرگ که شیرین ترین لحظه تاریخ من خواهد بود.