یافتن پست: #کم

parnian
parnian
خدایا
هر دری را خواستی
" ز حکمت ببندی " قبلش یه آلارمی ٬ بوقی ٬ چیزی بده له نشیم لای در
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 22:14
+5
☺SAEED☻
☺SAEED☻
هفته طبیعت نزدیک!
رو شکم نخواب شهرداری هر سوراخی ببینه توش درخت میکاره...!!!
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 20:01
+6
alireza
alireza
در just boy
پسر که باشی هرچقد دلت خواس گریه کن، آخرش دستتو محکم بمال چشمت، هیچچچچی نمیشه! نه ریمیلت پخش میشه نه سایه ات بهم میریزه
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 19:56
+11
mehdi
mehdi
بعضی ها واقعا شبیه سوراخ های اول کمربندن!همیشه هستن اما هیچ وقت به کارت نمیان
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 19:47
+9
امیرحسین
امیرحسین
به لاکپشت رحم خواهم کرد که پای دویدن ندارد
اما آهو خودش باید به خودش کمک کند..
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 19:06 توسط Mobile
+7
mehdi
mehdi
مرد ها سکوت نمي کنن...!
**فقط داد ميزنن**...
نمي تونن وقتي که ناراحت هستن...!
گريه کنن و بهونه بگيرن...!
فقط داد ميزنن...!
... ... ... اونا نمي تونن به تو بگن من رو بغل کن تا آروم شم...!
فقط داد ميزنن...!
نمي تونن بگن دلشون مي خواد تو آغوشِ تو گريه کنن...!
فقط داد ميزنن...!
ممکنِ خيلي تو رو دوست داشته باشن...!
اما نمي تونن صداشون رو مثل دختر بچه ها کنن و جيغ بزنن و بگن...!
عاشقتم...!
فقـــــــــــط داد ميزنن...!
اون همه اينا رو قورت مي ده که بگه يه مردِ...!
يه آدمِ محکم که مي تونه تکيه گاهت باشه...!
چون فقط داد ميزنه...!
از دادش دلگير نشو...!
گاهي دلش اونقدر ميگيره که فقط...!
داد ميـــــــــــــ ـــزنه...!ادامه ...—
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 18:58
+7
ali rad
ali rad
گاهی که دلم
به اندازه ی تمام غروبها می گیرد
چشمهایم را فراموش می کنم
اما دریغ که گریه ی ، دستانم نیز مرا به تو نمی رساند
من از تراکم سیاه ابرها می ترسم و هیچ کس
مهربانتر از گنجشکهای کوچک کوچه های کودکی ام نیست
و کسی دلهره های بزرگ قلب کوچکم را نمی شناسد
و یا کابوسهای شبانه ام را نمی داند
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 18:13
+3
☺SAEED☻
☺SAEED☻
بعضی ها واقعا شبیه سوراخ های اول کمربندن!همیشه هستن اما هیچ وقت به کارت نمیان
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 15:00
+4
☺SAEED☻
☺SAEED☻
من لحظه به لحظه
زیر ِ سنگینی ِ بزرگسالی جان می دهم
..
بیا و کودکم کن !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 14:13
+4
sasan pool
sasan pool
چشیدن مرگ

گواراست

آنگاه که زندگی

تلخ است
این واقعا دیدگاه من نسبت به مرگه.خدا بخواد مثل اینکه کم کم وقت مردن من رسیده به امید مرگ که شیرین ترین لحظه تاریخ من خواهد بود.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 11:30
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ